Terug

Problemen reparatie bij garage Ollivier Johan te Alsemberg

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: PEUGEOT

08/02/2021

Beste, op 14/12/2020 viel ik in panne met mijn bestelwagen. Ik heb de dichtstbij zijnde garage gebeld en dat was garage Ollivier. Ze raadden me aan tot bij hen te rijden wat ik heb gedaan. Na wat overleg kreeg ik een vervangwagen en zouden ze mijn wagen repareren. Volgens hen was de waterpomp stuk en deze werd vervangen. Bij het terug naar huis rijden was ik nog niet ver en had ik terug hetzelfde probleem, gewoon stilvallen. Ik heb hen opgebeld en ze zeiden dat het een luchtbel was, geen probleem. Aangezien het probleem zich toch herhaalde ben ik bij mijn vertrouwde garage, De Pril in Geraardsbergen geweest. Volgens hen was het probleem dat ze geen update hadden gedaan dus hebben ze deze uitgevoerd. Nadien nog steeds hetzelfde probleem! Ik heb mijn bestelwagen bij hen gelaten en gezegd dat het moest opgelost worden. Ze vonden eerst niets maar uiteindelijk na meer dan een week bleek het bedieningsblok stuk. Dit werd dus gerepareerd en wonder boven wonder, probleem opgelost! Bij De Pril hebben ze ons laten weten dat er dus geen enkel probleem was met de waterpomp en dat deze dus nutteloos werd vervangen. Dus hebben we een kost van 1066.22€ voor niets gedaan! Ik heb reeds meerdere keren met Peugeot contact opgenomen maar tot op heden geen deftig resultaat. Ze bellen wel om te vragen wat het probleem is en beloven het op te lossen maar dat gebeurt niet. Ons geduld is en we willen het er niet bij laten. Dit is geen correcte manier van werken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform