Terug

Problemen reis

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: Prijsvrij

08/06/2020

Beste,Wij hebben begin januari een reis geboekt naar het Spaanse Mallorca. Nu is het zo dat wij op 27 juni zouden afreizen. Nu heeft Spanje beslist dat de grenzen pas openen vanaf 1 juli 2020. Alsook ons hotel is niet geopend en opent dan pas zijn deuren. Nu is het zo dat hun onze reis niet willen annuleren omdat wat wij zeggen niet juist is. Overal is het uitgesproken dat Spanje pas vanaf 1 juli toeristen toelaat. Alsook op de website van ons hotel staat dat ze ons verwelkomen op 1juli 2020. Wij hadden nagevraagd of we kunnen annuleren of omboeken. Omdat dit op hun site staat dat het tot 15 juli gratis kan. Nu beweren hun dat wij hiervoor 75% moeten extra betalen bovenop onze reis om te kunnen omboeken naar een paar dagen later. Hun negeren alsook onze mails en onze telefoons. Wij waren ook verplicht 2 maanden op voorhand de ganse reis te betalen. Wij hebben dit dan ook gedaan. Ook probeerden ze ons een boete te geven die 60% van de het reisbedrag bedroeg. Omdat volgens hun het telaat op hun bank stond. Na tal van mails hebben ze dit laten vallen. Alsook willen hun ons geen boekingsnummer geven van de vliegtuigmaatschappij. We vragen al 2 weken het nummer maar telkens krijgen wij antwoord dat de reismaatschappij het te druk heeft en dit geen dringende vraag is. En ook zeggen ze tegen ons dat we al 15kg hebben voor ons alles en dat dit ruim voldoende is. Wij vliegen met 2 volwassen een kind van 1 jaar en 3 jaar, wij moeten een kinderwagen bijboeken. En extra bagage maar dat willen hun ons niet laten doen.Wij willen gewoon dat ze eerlijk zijn en onze reis annuleren omdat dit volgens de eu is uitgesproken. Maar wat wij vertellen zou pakjes zever zijn want hun zouden van de Europese unie toelating hebben gekregen om hun toeristen wel te mogen laten reizen voor 1 juli naar Spanje.

Berichten (1)

Prijsvrij

Naar: M. M.

08/06/2020

Schrijf uw reactie boven deze regel Beste heer/mevrouw,Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en streven ernaar om zo snel mogelijk te reageren.Door extreme drukte kan het antwoord op uw mail langer duren dan je van ons gewend bent. Hopelijk heeft u hier begrip voor. Wil je toch graag snel een antwoord op je vraag? Bekijk onze speciale corona informatie pagina's voor antwoorden op de meest gestelde vragen:Vragen over je voucher? :www.prijsvrij.nl/reisadvies/vakantie-boeken-met-voucherActuele reisadviezen en maatregelen per land::www.prijsvrij.nl/reisadviesUw bericht is geregistreerd onder nummer: 1193039Met vriendelijke groet,Prijsvrij.nl--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Prijsvrij.nl.[ER906O-VR2V]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform