Terug

Problemen plaatsen omvormer & batterij door de winter groep solar.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: De Winter Groep

01/06/2023

Beste, op 24/03 ging de plaatsing niet door. Op 28/03 kreeg ik een mail dat ze de omvormer en batterij komen plaatsen gelieve uw resterende bedrag op tijd te betalen omdat de betaalverplichting vaak niet gerespecteerd word komt de technieker anders niet af. Dus als brave burger op tijd betaald! Op 31/O3 ,de dag zelf belde de elektricien dat de afspraak niet kon doorgaan. Batterij was er maar geen juiste omvormer, enkel voor de batterij kwam hij niet. Nieuwe afspraak was op 25/04 niemand gezien! Na klacht was er een laatste mail 27/04 dat ze opnieuw gingen inplannen. Sindsdien niks wel op tijd betaald!Na nieuw telefonisch contact een afspraak op 01/06 om 8u tot 11u met bevestiging mail dat het ingepland was. Niemand komen opdagen!

Berichten (1)

P. D.

Naar: De Winter Groep

10/06/2023

Beste,Na uw uitleg woensdag bij ons thuis, wachten we nog steeds op de datum die u eergisteren zou inplannen met de nodige veranderingen. (Hybride-omvormer) Tot op heden nog steeds niks ontvangen.Vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform