Terug

Problemen opzeggen verzekering via Switch

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: Celside Insurance

08/04/2022

Beste,Bij aankoop van mijn telefoon bij de Switch winkel in Antwerpen op de Noorderlaan is mij een abonnement/contract voor verzekering van mijn telefoon aangesmeerd. Nu blijkt na contact met uw klantendienst dat dit contract niet opgezegd kan worden. Graag wil ik hierbij melden dat dit helemaal niet duidelijk is gemaakt bij verkoop en dat ik eigenlijk helemaal geen verzekering bij mijn telefoon wou. Door persoonlijke omstandigheden is het mij niet eerder gelukt om eerder contact op te nemen met uw bedrijf. Maar ik zou graag hebben dat het abonnement per direct wordt stopgezet. De omstandigheden waarin dit verkocht wordt, vind ik uiterst incorrect. Ik wens geen gebruik te maken van uw diensten en zou willen vragen dat u het geld dat van mij rekening is gehaald zou willen terugstorten. Met vriendelijke groet,Vanessa van den Bergh


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform