Beste,vorig jaar op 22/08/2021 hebben ik en mijn man een Basic -Fit Premium jaarabonnement afgesloten op mijn naam.Aan het eind van het jaar werd het CST ingevoerd, we hebben toen ons lidmaatschap bevroren tot 15/12/2021 omdat wij niet van plan waren om medische handelingen (testen/vaccineren) uit te voeren om te kunnen gaan sporten.Dit is tevens ook een eenzijdige wijziging van ons contract.Wij hebben hierover al mailcontact gehad en uiteindelijk is ons contract stopgezet op 04/01/2022 maar blijft die volgens jullie doorlopen tot het einde van het jaarcontract namelijk tot 21/08/2022 en moet er betaald worden voor een abonnement welke niet meer gebruikt kan worden.Wij zijn hier niet akkoord mee en hebben telkens als antwoord gekregen dat we ons kunnen laten testen voor toegang als we ons niet willen vaccineren maar volgens mij begrijpt jullie klantenservice niet dat het verplicht stellen van een medische handeling voor toegang betekent dat er een eenzijdige contractwijziging is gemaakt.De wet is hierin heel duidelijk, bij een eenzijdige wijziging van het contract mogen wij het contract per direct zonder enige kosten beeindigen.Inmiddels is er geld afgeschreven van onze rekening tijdens de periode dat het contract bevroren was en krijgen we nu betalingsherinneringen voor feb en maart omdat de domiciliering is stopgezet. Wij horen graag van jullie of dit probleem opgelost kan worden.Met vriendelijke groeten,Almedina Maslic & Daniel Catic