Terug

Problemen opzeggen abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. P.

Naar: WW Belgium (Weight Watchers)

12/12/2019

Beste, ik werd eind juli voor 3 maanden lid bij Weight Watchers online. Ik kreeg door een vriendin aan te brengen een maand extra gratis. Op 15 oktober stuurde ik een E-mail dat ik mijn abonnement niet wou verlengen. Ruim op tijd dus. Nu krijg ik mails over openstaande en achterstallige betalingen. Ik bezorgde daarop nogmaals mij E-mail van 15 oktober. Deze opzegging is volgens hen niet geldig omdat deze naar 'verkeerd' e-mailadres gestuurd is.Ik wees hen op het volgende: - op hun website ( toen, nu is het aangepast) stond dat je kon opzeggen door te bellen naar ... (met telefoonnummer) of via E-mail, hierbij stond echter geen mailadres benoemd. Ik stuurde de E-mail van 15 oktober naar WeightWatchers@email.weightwatchers.be = het E-mailadres waarvan ik mails kreeg. Dit is geen NO Reply EN ik vroeg ik mijn E-mail of dit zo in orde was. Nu komen ze af dat dit een foutief adres was, hetgeen ze me ook hadden kunnen laten weten op 16 oktober, lijkt mij.Ik ga dus niet akkoord met deze vraag tot betaling, omdat ik tijdig mijn abonnement stopzette. Heel wat gemail en gebel naar de klantendienst levert niets op. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.Als ik bel vragen ze om mailen, als ik mail krijg ik mail terug dat ik toch moet betalen, maar wel mag bellen als ik vragen heb...waarop ik bij het bellen weer moet mailen...Ik wou wel kilo's verliezen, maar geen geld.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform