Beste ,Op 28/03/2024 plaatste ik een bestelling bij Loberon ( bestelnummer BDE-7623782).Deze omvat 2 artikelen :- Salontafel Pratola (artikel 19741 ) t.w.v. €498- Lage kast Chamnery ( artikel 18791 ) t.w.v. € 689.Deze werden bij mij thuis geleverd op 16/04/24 door transporteur Rhenus.De meube´lstukken vielen echter wat tegen. Daarom heb ik diezelfde dag nog een mailtje gedaan naar Loberon om dit aan te geven en een retour aan te vragen.Volgens hun website is dit mogelijk. Ook voor grotere artikelen die via een vrachtvervoerder bezorgd zijn , zoals bij mij het geval was ( mits een herroepingstermijn van 21 dagen na levering ).Toen begonnen de problemen...Op 18/4 krijg ik een antwoord per mail van Loberon i.v.m. de retouraanvraag.Ik mag een datum doorgeven aan hen ,na 22/4, wanneer het voor mij past om de goederen te laten ophalen .Ik laat hen weten dat ik graag een ophaling had ingepland op 26/4.Ik krijg geen antwoord meer.Ik heb ook niemand gezien op 26/4.Op 29/4 neem ik telefonisch contact op met hun klantendienst om navraag te doen waarom de ophaling niet gebeurd is.Men be´looft mij een nieuwe ophaalafspraak. De transporteur zou hiervoor contact met me opnemen om een datum te prikken.Op 10/5 heb ik nog steeds niets gehoord. Niet va´n Loberon. Ook niet van de zogenaamde transporteur.Ik stuur op 10/5 nogmaals een mail naar de klantendienst van Loberon.Ik meld hen dat de goederen op dat moment reeds bijna een maand staan te wachten op ophaling en vraag waarom dit nog steeds niet gebeurd is.13/5 krijg ik antwoord per mail dat er een nieuwe ophaalaanvraag ingediend is bij de transporteur.Wederom beloven ze mij dat de transporteur contact met me gaat opnemen voor de ophaling in te plannen.Na een dik´ke week heb ik nog steeds niets gehoord .Daarom neemt mijn man op 22/5 op zijn beurt ook nog eens telefonisch contact op met hun klantendienst. Wat gebeurd er ? Ze beloven een nieuwe ophaalafspraak...Ondertussen zijn we vandaag , 29/5 , weer een week verder . En weer niets te horen gekregen. Ons geduld geraakt op. Wij hebben ons aan de retourregelgeving op hun website gehouden door op tijd ( binnen de herroepingsperiode ) te laten weten dat wij een retour wensten. Het wordt tijd dat Loberon dit ook eens gaat doen...Graag uw advies en hulp!Alvast bedankt Vriendelijke groetjes Anja