Beste, U vindt de relevante documentatie terug in bijlage. Zoals u kunt zien, werd er een contract opgemaakt datwerd getekend door de klant. Hierin werd duidelijk omschreven wat er werd aangekocht envoor welke prijzen. Hiermee is Dhr. Van Den Bergh mee akkoord gegaan. Hierin staat onder andere het inbrengen van zijn bestaandeomvormer in het EMS systeem Jullix aan 185Eur excl BTW. Hiermee werd explicietakkoord gegaan. Wij zijn 2 keer ter plaatse geweest om dit in orde te maken. Deeerste keer hebben wij dit niet in orde kunnen brengen omdat de klant geentoegang had tot zijn bestaande installatie van Huawei. De klant ging deze toegangnavragen bij zijn originele installateur van de Huawei omvormer. Hierna hebbenwij weer een afspraak gemaakt om deze koppeling te doen. Toen onzetechnieker ter plaatse kwam om dit uit te voeren, kwam hij tot de constatatiedat de koppeling, ongevraagd en ongemeld, reeds werd gemaakt door de origineleinstallateur van de bestaande installatie. Wij hebben hiervoor zelfs een CN van 50Eur aangemaakt (zie ookin bijlage)In bijlage vindt u het voorschot factuur en de eindfactuurterug. Er is nergens sprake van een meerprijs van 200Eur. Dit werd nietgefactureerd en ook niet betaald. We hebben echt geen idee waar dit vandaankomt.Daarnaast vermeldt de klant nog een interventie van 180Eur.Ook hiervan hebben wij geen idee waar dit vandaan komt. Dit werd nietgefactureerd en ook niet betaald.Daarnaast zijn er geen subsidies van toepassing van Fluvius.Ook hiervan hebben wij geen idee waar dit vandaan komt.De error is ondertussen al opgelost en de installatie werktprima zoals vooropgesteld.Gelieve de post offline te halen of naar waarheid aan tepassen. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, staan wij u met plezierte woord via mail of telefonisch Met zonnige groetenBert ValkenborgsBestuurderDurasuns:www.durasun.be/+32 13 44 43 53 info@durasun.beSchipperstraat 5/13945 Ham, BelgieOp wo 24 apr 2024 om 18:23 schreef klachtenbox@test-aankoop.be: