Terug

Problemen omvormer en steeds 185 kost interventie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Durasun

24/04/2024

Beste, Durasun laat 185 euro betalen voor inbrengen omvormer in bestaande installatie dat gedaan is door de techniekers van de zonnepanelen en niet door durasun die de batterij plaatste. Verder wordt ik als klant verweten en ten schande gezet op sociale media.... dat ik zogezegd deur niet opendeed als ze er waren ofzo dat totaal niet waar is. Nu weer error op de sofar omvormer. En alles nemen van het net en batterij dat weer niets doet. Factuur 2 dagen geleden betaald. Nx gedetailleerd zodat ik zelfs geen subsidies kanaanvragen bij fluvius. Per interventie betaal ik bijna 200 euro heb installatie 3 maand en heb elke maand extra kosten. Ik ben het zat! Ik wil die error weg en ga niet weer opdraaien , want ineens is garantie niet op werkuren en verplaatsing die ze hier voor 11 min 180 euro hebben aangerekend . En krijg je nog dreig telefoons van hun ook. Tegenwoordig moet je alles pikken van bedrijven en het er maar bij laten.

Berichten (3)

Durasun

Naar: P. V.

26/04/2024

Beste,  U vindt de relevante documentatie terug in bijlage. Zoals u kunt zien, werd er een contract opgemaakt datwerd getekend door de klant. Hierin werd duidelijk omschreven wat er werd aangekocht envoor welke prijzen. Hiermee is Dhr. Van Den Bergh mee akkoord gegaan. Hierin staat onder andere het inbrengen van zijn bestaandeomvormer in het EMS systeem Jullix aan 185Eur excl BTW. Hiermee werd explicietakkoord gegaan. Wij zijn 2 keer ter plaatse geweest om dit in orde te maken. Deeerste keer hebben wij dit niet in orde kunnen brengen omdat de klant geentoegang had tot zijn bestaande installatie van Huawei. De klant ging deze toegangnavragen bij zijn originele installateur van de Huawei omvormer. Hierna hebbenwij weer een afspraak gemaakt om deze koppeling te doen. Toen onzetechnieker ter plaatse kwam om dit uit te voeren, kwam hij tot de constatatiedat de koppeling, ongevraagd en ongemeld, reeds werd gemaakt door de origineleinstallateur van de bestaande installatie. Wij hebben hiervoor zelfs een CN van 50Eur aangemaakt (zie ookin bijlage)In bijlage vindt u het voorschot factuur en de eindfactuurterug. Er is nergens sprake van een meerprijs van 200Eur. Dit werd nietgefactureerd en ook niet betaald. We hebben echt geen idee waar dit vandaankomt.Daarnaast vermeldt de klant nog een interventie van 180Eur.Ook hiervan hebben wij geen idee waar dit vandaan komt. Dit werd nietgefactureerd en ook niet betaald.Daarnaast zijn er geen subsidies van toepassing van Fluvius.Ook hiervan hebben wij geen idee waar dit vandaan komt.De error is ondertussen al opgelost en de installatie werktprima zoals vooropgesteld.Gelieve de post offline te halen of naar waarheid aan tepassen.  Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, staan wij u met plezierte woord via mail of telefonisch  Met zonnige groetenBert ValkenborgsBestuurderDurasuns:www.durasun.be/+32 13 44 43 53  info@durasun.beSchipperstraat 5/13945 Ham, BelgieOp wo 24 apr 2024 om 18:23 schreef klachtenbox@test-aankoop.be:

P. V.

Naar: Durasun

26/04/2024

Klopt is in orde nu.... Ja dat komt omdat jullie factuur niet getailleerd is en we ook niet weten waarom dat dat er zo op staat ik was van het gedacht dat dit telkens extra is afgerekend dan heb ik het mis en wil ik me hiervoor ook uitgebreid voor excuseren. Mijn excuses.

Durasun

Naar: P. V.

26/04/2024

Beste,Ik zie de bijlagen niet in het dossier.In bijlage nog eensMet zonnige groetenBert ValkenborgsBestuurderDurasuns:www.durasun.be/+32 13 44 43 53  info@durasun.beSchipperstraat 5/13945 Ham, BelgieOp vr 26 apr 2024 om 15:18 schreef klachtenbox@test-aankoop.be:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform