BesteIk heb vorige week mijn computerscherm geretourneerd naar Coolblue, omdat er problemen waren met het beeld. Dit nog binnen de garantieperiode van 2 jaar (deze carry-in garantie loopt tot 12/2021). Hierbij heb ik hun inpakvoorwaarden gevolgd (a.d.h.v. deze link https://www.coolblue.be/nl/klantenservice/retourneren) en het scherm in een, zoals door hen verwacht, stevige doos naar het postkantoor gebracht. Op het moment van verzending was er geen zichtbare schade aan (de buitenkant van) het scherm. Hier heb ik ook beeldmateriaal van. Mijn verbazing was dan ook groot bij het ontvangen van de mail van Coolblue, waarin men mij wist te vertellen dat er zogenaamde 'valschade' aan mijn beeldscherm is, het toestel per total is verklaard en ik bijgevolg omwille van 'fysieke schade' geen aanspraak meer maak op reparatie of vervanging van het toestel. Coolblue stuurde mij foto's van het beeldscherm en de verpakking, waarop inderdaad duidelijk te zien is dat deze beschadigd zijn. Vermoedelijk werd er te hardhandig met de doos omgegaan tijdens het transport of door Coolblue, want dit is niet de staat waarin ik het toestel op het postkantoor heb afgegeven.Nu verwijt Coolblue mij niet het juiste verpakkingsmateriaal gebruikt te hebben, maar hierover staat niets gespecifieerd in hun verpakkingsvoorwaarden (waar ik hierboven naar verwijs en waar dus enkel wordt aangegeven dat het toestel in een stevige doos moet worden vervoerd). Ik vind het niet acceptabel hoe Coolblue met deze situatie omgaat, gezien zij het nu volledig 'mijn' probleem maken. Zij weigeren het toestel te herstellen of te vervangen en kunnen mij naar eigen zeggen niets meer bieden. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat wanneer een toestel tijdens het transport beschadigd raakt dit volledig ten koste van de cliënt valt?Dit beeldscherm was nog maar anderhalf jaar oud en heeft mij 300 euro gekost. Ik verwacht dan ook van Coolblue dat zij dit scherm vergoeden, gezien het niet normaal is dat dit soort elektronica al binnen deze tijdspanne van nog geen 2 jaar problemen geeft (zo staat het ook aangegeven op hun website).Met vriendelijke groetenSteff