Terug

Problemen om materiaal terug te sturen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Scarlet

25/12/2023

Beste,Ik heb al tientallen mails gestuurd met de vraag een verzendlabel te sturen IVM terugsturen van jullie materiaal.Gelieve mij dit label ZSM te sturen zodat het materiaal tijdig teruggestuurd kan worden!Mvg,Malika

Berichten (3)

Scarlet

Naar: M. D.

02/01/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01942185-51 in behandeling genomen.Gelieve ons uw klantnummer te bezorgen, op deze manier kunnen wij u dossier verder bekijken en de nodige documenten bezorgen.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

M. D.

Naar: Scarlet

02/01/2024

Mijn klantnummer is 615013867

Scarlet

Naar: M. D.

11/01/2024

Beste,We hebben de klacht CPTBE01942185-51 in behandeling genomen.In de bijlage vindt u het gevraagde document.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform