Ik ben nu klant bij Mobile Vikings, en wil overstappen naar BASE.
Ik was tot een paar jaar geleden klant bij Telenet.
Ik probeerde op 14/8/2025 over te schakelen, maar kon via de site niet overschakelen, en moest de klantendienst contacteren,
Daar kreeg ik te horen dat er nog een openstaand saldo bij Base of Telenet zou zijn. En de BASE medewerker ging dit uitzoeken. Even later kreeg ik een mail dat er nog een openstaand saldo zou zijn bij Telenet van €342,82.
Ik was echter zeker dat ik niks openstaan had, en heb via de site van Telenet nog even nagekeken, daar stond ook dat er geen openstaand bedrag was.
Ik heb dan Telenet opgebeld, en zij hebben dit verder nagekeken. Het openstaand saldo is totaal niet van mij, maar van een zeker Marina Smets, schuld van 2020.
Zij hebben dan intern de fraude afdeling verwittigd en ik zou op de witte lijst gezet zijn.
3 weken later kan ik nog altijd niet BASE klant worden, en ben ik nog altijd geflagged als wanbetaler.
Dit kan toch niet? Ik heb hier totaal niks mee te maken, niemand doet iets, ik heb verschillende keren BASE proberen te contacteren, maar niks gebeurd.
Enkel dezelfde achternaam, en de voornaam komt overeen met 3 letters.
Zoals u ook kan zien in bijlage stond er nergens een naam op van degene die de schulden heeft bij Telenet, en zou ik dan opeens de schulden van iemand anders moeten betalen om te kunnen overschakelen.
En niks wordt er gedaan, totaal geen oplossingen voor mij