Terug

problemen nieuwe wagen.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. S.

Naar: Toyota Belgium

21/08/2022

Beste,Ik heb een nieuwe Toyota Hilux gekocht in december 2021. Deze staat intussen al voor de 4de keer in de garage voor reparatie, deze keer al op zijn minst tot half september. Het komt er op neer dat ik zowat 3 maanden met een vervangwagentje zal rondrijden. De herstelling zal wel onder garantie vallen, maar intussen betaal ik omnium verzekering voor een Hilux en rijd ik met een auto die de functie niet vervult waar ik een Hilux voor heb bekostigd. Ik ben dus van mening dat ik hierdoor aanzienlijk schade ondervind, maar krijg geen gehoor bij mijn dealer. Ik heb al 3 Hiluxen gekocht bij deze dealer, maar deze wordt hoogstwaarschijnlijk de laatste, ik kan niet geloven dat dit een normale gang van zaken is. Is er een actie die ik hiervoor kan ondernemen zodat mijn schade toch ietwat vergoed kan worden?Alvast bedankt voor uw antwoord. Met vriendelijke groeten, Patrick


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform