Beste,Maandag 20/11 ben ik mijn nieuwe wagen gaan afhalen bij Cardoen te Wilrijk. Bij het overhandigen van de auto, was er meteen een defect(nl. Het panoramadak ging niet open...). Dit zou eventueel kunnen komen door een te zwakke batterij. Ik kreeg de opdracht om 2 dagen rond te rijden en terug contact op te nemen indien er geen verbetering was. Dit werd ook zo genoteerd ter plaatse. Vandaag opnieuw contact gehad met Cardoen wegens geen verbetering en nog andere defecten te merken ( LED- verlichting werkt niet altijd en bepaalde lampjes begonnen spontaan te 'flikkeren'). Bij contact met Cardoen ben ik 3x maal doorverbonden geweest en nooit iemand te pakken gekregen die me kon helpen. Opnieuw de algemene nummer gebeld en dit uitgelegd. Die ging mijn gegevens noteren zodat ze mij konden contacteren. Twee uur later nog steeds niets gehoord en dan maar zelf even terug gebeld. Uitgelegd dat dit moet nagekeken worden en ik kreeg een afspraak op 30 november. Hierdoor heb ik misnoegd gereageerd, gezien dit een nieuwe wagen is en geen defecten zou mogen hebben. Gevraagd of die afspraak niet vroeger kon en dan ben ik afgesnauwd geweest aan de telefoon. Dit is voor mij heel veel tekens van slechte service en kwaliteit van Cardoen. Telkens meerdere malen contact moeten opnemen vooraleer je iemand kan spreken. Tenzij ze het geld van de auto op hun rekening willen zien, dan wordt je 3x per dag gecontacteerd hierover.