Terug

Problemen negatief saldo

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Paypal Europe

15/08/2020

In de zomer 2019 hebben wij een aankoop gedaan via PayPal. Wij moesten 2 keer 500 pound overschrijven. De vrouw in kwestie beweerde de verkeerde rekening gegeven te hebben dus hebben we de transactie geannuleerd. Wij hebben een annulatie gedaan en gingen 2 x 500 euro terugkrijgen. 1 x op PayPal saldo en 1 x mastercard. Het deel van mastercard is teruggekomen maar PayPal saldo niet waardoor het ineens om -500 stond. Ik wist dit niet direct aangezien ik PayPal niet constant gebruik. Ik kreeg telefoon van PayPal zelf met de melding dat er een probleem was met mijn rekening en deze in negatief saldo stond. Ik heb de situatie uitgelegd en uiteindelijk te horen gekregen dat alles in orde was en ik verder niks hoefde te doen. Ik moest ook geen claim indienen want het saldo zou automatisch terug op 0 komen. 1 dag erna wou ik inloggen om printscreen te maken voor de zekerheid en had PayPal mijn account geblokkeerd dus ik kon niks meer zien. Aangezien ze zeiden dat alles ok was heb ik het zo gelaten. Een jaar later krijg ik ineens een email van infoscore dat ik 571 euro moet betalen voor een negatief PayPal saldo zodat PayPal mij 571 euro kan teruggeven. Ik vind dit een heel rare situatie en ik kan met PayPal zelf geen contact opnemen omdat een account verplicht is. Nergens is een telefoonnummer te vinden en de mensen van infoscore antwoorden ook niet echt op mijn vragen.

Berichten (2)

M. D.

Naar: Paypal Europe

29/08/2020

Ondertusse antwoord de incasso ook niet meer op e-mails en hun whatsappnummer dus ik kan letterlijk niemand meer contacteren

M. D.

Naar: Paypal Europe

15/09/2020

Wanneer komt er een antwoord?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform