Terug

Problemen na veranderen van variabel naar vast contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Mega

27/08/2023

Beste, ik sloot bij jullie via de speciale actie van Test-Aankoop een VARIABEL contract af op 9/6 voor levering van gas en elektriciteit vanaf 1/8, waarvan ik de bevestiging op 13/6 kreeg dat ik nu klant was bij jullie. Op 28/6 (15 dagen ipv 14 dagen na de contract bevestiging) heb ik jullie een mail gestuurd met de vraag of ik mijn pas aangevraagd variabel contract toch nog kon wisselen naar een VAST contract. Ik ontving op 5/7 een e-mail van een medewerker van jullie klantendienst dat dit zeker nog mogelijk was en dat ze dit voor mij ging in orde brengen…Nu zie ik op mijn ondertussen 2 ontvangen voorschot facturen van augustus en september dat bij die omschakeling 2 FOUTEN gebeurd zijn:1) bij de omschakeling naar een vast contract is dit omgeschakeld van aardgas en elektriciteit variabele prijs SPECIALE ACTIE TEST-AANKOOP naar een gewoon contract aardgas en elektriciteit vaste prijs COSY FIXED. Waardoor ik de SPECIALE VOORWAARDEN en KORTINGEN misloop van de groepsaankoop via Test-Aankoop!2) ik heb met jullie een contract getekend en van jullie een contract bevestiging ontvangen in JUNI aan de prijzen van JUNI ! Maar na de omschakeling zie ik dat jullie op mijn voorschot facturen de prijzen van JULI in rekening brengen die HOGER zijn dan deze van JUNI !NU VRAAG IK JULLIE OM DRINGEND MIJN CONTRACT NOGMAALS AAN TE PASSEN, MAAR DIT MAAL CORRECT! Dus: EEN CONTRACT aardgas en elektriciteit VASTE prijs SPECIALE ACTIE TEST-AANKOOP !!!En dit aan de ENERGIEPRIJZEN van JUNI !!!Gegroet,IDCPS: en ik wens ook een gedetailleerde factuur/berekening van jullie te ontvangen zodat ik kan zien met welk geschat jaarverbruik van elektriciteit en aardgas jullie mijn voorschot berekend hebben en welke energieprijzen voor gas en elektriciteit die jullie daarvoor gebruikt hebben!

Berichten (5)

Mega

Naar: I. D.

31/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Mega

Naar: I. D.

31/08/2023

Mega. Same Energy. Just Cheaper.Beste,We hebben uw klacht goed ontvangen.Bij nazicht in het systeem kan ik zien dat er een aanvraag lopende is om uw contract aan te passen naar het correcte tarief.In bijlage vindt u de tariefkaarten waarmee uw voorschotbedrag nu is berekend.Uw voorschotbedrag is berekend aan een gemiddeld verbruik voor aardgas van 4606 kwh en voor elektriciteit 1794 kwh.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op FacebookInstagramTwittertariefkaart_aardgas_De_Clercq_Ivan.pdfs:mega1.zendesk.com/attachments/token/Avx3ITlyQhYBCkm6TKy9tXCAo/?name=tariefkaart+aardgas+De+Clercq+Ivan.pdf tariefkaart_elektriciteit_De_Clercq_Ivan.pdfs:mega1.zendesk.com/attachments/token/nQJxA4JxcCF7qro0ZHzgVd3xt/?name=tariefkaart+elektriciteit+De+Clercq+Ivan.pdf Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[G2GY07-NLDNX]

I. D.

Naar: Mega

15/09/2023

Beste, in myMega zie ik dat de aanpassing naar het juiste tarief (juni 2023) en het juiste contract (speciale actie Test-Aankoop) nog steeds NIET is doorgevoerd. Gelieve spoedig het nodige te doen! Gegroet, Ivan De Clercq.

I. D.

Naar: Mega

27/09/2023

Beste, in myMega zie ik dat de aanpassing naar het juiste tarief (juni 2023) en het juiste contract (speciale actie Test-Aankoop) nog steeds NIET is doorgevoerd. Gelieve spoedig het nodige te doen! Gegroet, Ivan De Clercq.PS: indien dit nu binnen de 14 dagen niet in orde is, vraag ik de advocaat van Test-Aankoop om in mijn naam (al meer dan 30 jaar lid van TA) contact met jullie op te nemen om dit alsnog in de minne te regelen !!!!!

Mega

Naar: I. D.

13/10/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 13 okt 2023 09:49 CESTBeste,Bedankt voor uw bericht.Alles is al reeds doorgegeven naar de achterliggende dienst voor de aanpassing van het contract naar het Vast tarief van Test aankoop.Het is nu ook doorgestuurd als dringende behandeling.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.**We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens.** Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[V66R64-KGKJL]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform