Terug

Problemen mobiele data Proximus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. P.

Naar: Proximus

14/09/2020

Beste In de maand augustus heb ik meerdere keren contact genomen met Proximus omtrent problemen met mijn mobiele data. Mijn volledige data werd op de nacht van 15 naar 16 augustus volledig opgebruikt en dit terwijl ik lag te slapen. Toen ik wakker werd was het resultaat, 60€ bovenop mijn rekening en mijn mobiele data geblokkeerd.Ik heb meerdere keren via de chat, verkoopswinkel en telefoon contact opgenomen. Uiteindelijk werd er mij op 24 of 25 augustus telefonisch bevestigd dat er inderdaad problemen waren en dat ik niet het enige slachtoffer was. Ze hadden me toen beloofd dat dit probleem werd opgelost en dat ik de extra aanrekening van intussen 73€ niet zou moeten betalen en dat dit zal worden kwijt gescholden.Echter heb ik mijn factuur ontvangen en wordt dit wel aangerekend.Bijkomend dat ik al sinds dit hele debacle nog amper mijn mobiele data aanleg uit wantrouwen.Jammer genoeg toen ik deze namiddag een lange autorit tegemoet moest heb ik toch mijn data weer aangelegd met als resultaat dat ik opnieuw dezelfde berichten kreeg van Proximus en in amper 4 min tijd mijn volledige data zogezegd heb opgebruikt. Dit terwijl ik al mijn apps had afgesloten en ik mijn gsm zelfs niet aan het gebruiken was.Ik heb onmiddellijk telefonisch contact opgenomen en na anderhalf uur te hebben gesproken met 2 verschillende medewerkers is het resultaat dat ze enkel deze maand rechtzetten. Maar het oorspronkelijke probleem is niet verholpen en de kwijtschelding van het extra bedrag op de eerste factuur ook niet.Ook heb ik gezien dat mijn favoriete app wordt aangerekend op mijn factuur terwijl dit in principe niet mag.

Berichten (1)

Proximus

Naar: D. P.

15/09/2020

Geachte mevrouw ,Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192969167225]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform