Terug

Problemen met zonwerende screens

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. W.

Naar: WINSOL

11/04/2022

Beste,23 April 2019 hebben we zonwerende en verduisterende screens ter waarde van bij 7500€ laten plaatsen door Winsol.In eind 2020 hebben we Winsol een eerste maal moeten laten komen voor een herstelling aangezien er problemen waren met de verduisterende screens. Winsol herkende ze dat er gekende problemen waren met het plakken van de screendoeken. Doch hebben we hier een factuur voor moeten betalen dat we zonder morren hebben betaald. Eind 2021 begonnen er nieuwe problemen met de screens. Screens gaan niet meer volledig naar beneden, plooien, maken vreemde geluiden,.. 2x is er een ploeg van techniekers langs geweest (een 'oudere' man die bijna pensioengerechtigd is en een jongere man). Tijdens het laatste bezoek gaven ook zij aan dat het een gekend probleem was en, na telefonisch onderhoud met een sales persoon, dat ze dit kosteloos gingen komen maken. Vorige week kregen we (tot onze verbazing) een nieuwe betalende offerte. Ik heb meerdere malen geprobeerd om tot een vergelijk te komen maar niets helpt en ze 'lachen' alles weg (ondanks het feit dat we reeds sinds dag 1 hinder ondervinden en dat dit ook reeds 3 keer bevestigd is door hun eigen techniekers)Hopelijk kunnen jullie ons helpen.Mvg,Kenny

Berichten (4)

WINSOL

Naar: K. W.

13/04/2022

Beste,Onze technieker is 4/04/2022 de zaak komen nakijken.Deze heeft vastgesteld dat de materialen die in de offerte staan vervangen moeten worden.De garantieperiode van deze materialen zijn 2 jaar, de producten zijn aangekocht en gefactureerd 23/04/2019.Deze overschrijdt de garantieperiode. Dat is dan ook de reden dat de klant een offerte heeft ontvangen.De vertegenwoordiger waarover de klant spreekt, werkt al geruime tijd niet meer bij Winsol, het is dus onmogelijk dat de technieker 4/04/2022 overlegd heeft met deze persoon.De klant heeft een herstelaanvraag ingelegd via onze website en zich akkoord gesteld met onze garantievoorwaarden alsook met onze tarieven.Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards

K. W.

Naar: WINSOL

14/04/2022

Geachte,Ik ben verplicht om de vinkjes tarieven en garantievoorwaarden aan te duiden want anders kan ik geen herstellingsaanvraag indienen.... de technieker heeft tijdens het plaatsbezoek iemand gebeld (klaarblijkelijk is zijn naam niet Steve maar misschien Stefan of een andere naam met een S) en hier meermaals aangegeven dat dit een gekend probleem is. Zoals aangegeven zijn de afgelopen 3 jaar 3 interventies gebeurd (1x voor het verzwaren van de latten => was ook een gekend probleem & 2x voor de geleiders => wat blijkbaar ook een vaak voorkomend probleem is)

K. W.

Naar: WINSOL

24/04/2022

Ondertussen zijn we weeral 10 dagen verder en kan de screen in kwestie niet helemaal meer naar beneden waardoor onze zoon in het licht moet slapen. Wat bedoelen jullie nu eigenlijk met de slogan op jullie website 'een serviceverhaal waarop je jarenlang kan bouwen'??

WINSOL

Naar: K. W.

25/04/2022

Beste,Zoals reeds eerder aangegeven zijn er onderdelen nodig om de screen te herstellen en terug operationeel te maken.Van zodra u ons de goedkeuring geeft om deze herstelling uit te voeren zal het nodige gedaan worden om de onderdelen in bestelling te plaatsen. Daarna kan een interventie ingepland worden.Hopend hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform