Terug

Problemen met zonnepanelen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. K.

Naar: EcoStart

03/04/2024

Beste, Mijn gezin en ik hebben in 2022 een overeenkomst gesloten met de organisatie Solar Beheer B.V.. Initieel moesten de zonnepanelen geplaatst worden in januari 2023 maar dit gebeurde niet. Er was een techneut langsgeweest die ons vertelde dat ons dak niet geschikt is voor de zonnepanelen. Toen hebben wij contact opgenomen zodat de overeenkomst stopgezet kon worden. Initieel leek dit in orde te komen maar wij zagen dat het bedrag van de aankoop toch van de bankrekening werd gehaald en er geen bevestiging van stopzetting kwam. Wij hebben jullie meermaals gecontacteerd via mail en telefonisch maar kregen geen antwoord. In april/mei 2023 kregen we te horen dat er fouten waren gebeurd en de zonnepanelen geplaatst worden in juni. Ondertussen hebben jullie eveneens jullie naam veranderd naar Ecostart. Toen de plaatsingsdatum naderde, hebben jullie opnieuw afgezegd. Opnieuw werd een nieuwe datum afgesproken in oktober. Deze keer werden de panelen geplaatst met de boodschap dat jullie een persoon zouden contacteren om de zonnepanelen te komen keuren. In december is er een persoon van de organisatie langsgeweest om de instalatie na te kijken ter voorbereiding van de keuring. Deze stelde vast dat de instalatie niet in orde was. Sindsdien hebben wij geen info meer gekregen en kunnen wij de organisatie ook niet aan de lijn krijgen. Wij zouden dit graag opgelost krijgen want we verliezen hier geld en tijd aan. Wij hopen hiermee duidelijkheid te krijgen zodat onze panelen correct werken, goedgekeurd zijn opdat we subsidies kunnen krijgen. Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform