Terug

Problemen met zonnepanelen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. H.

Naar: FLUVIUS

06/02/2023

Beste, in januari 2022 kochten we ons huis inclusief zonnepanelen. Deze zonnepanelen zijn in 2009 geïnstalleerd in Leuven en zijn door de vorige eigenaar verhuisd in 2018 naar Leopoldsburg, het huidige adres. De vorige eigenaar heeft deze verhuis echter nooit aangegeven bij Fluvius, nu ben ik sedert een jaar bezig om deze situatie te regulariseren maar zonder succes, nu dat het dossier 1 jaar geworden is zoek ik hulp bij jullie. Fluvius, helpt mij niet voorruit, ze blijven standaard teksten schrijven, telefonisch is er niet genoeg know-how, deze situatie geraakt niet voorruit, ik word genegeerd in deze uitzichtloze situatie. intussen zouden er 13 groen stroom certificaten moeten uitgekeerd zijn.Fluvius blijft een standaard mail sturen, waarin ze vragen naar conformiteitsattesten, keuringsrapporten, welke allemaal zijn doorgestuurd naar hun... zonder nuttig tegenreactie.Met deze klacht hoop ik dat jullie mij kunnen helpen met deze situatie recht gezet te krijgen bij fluvius.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform