Terug

Problemen met ziekteuitkering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. E.

Naar: CM

01/03/2021

Beste,Ik heb op 01/03/2021 nog steeds mijn uitkering van december 2020 niet ontvangen. - Ik heb in de loop van januari meermaals gebeld en contact gehad via chat met de klantendienst. Zij konden mij niet verder helpen.- Op 31/01/2021 heb ik de vraag nogmaals gesteld via het contactformulier op de website.- Op 03/02/2021 ontving ik via mail antwoord dat mijn vakantieattest niet in orde is. - Op 04/02/2021 mail ik het lege vakantiedossier naar mijn werkgever met de vraag deze dringend in te vullen.- Op 05/02/2021 krijg ik het ingevulde vakantieattest van mijn werkgever en ik mail deze meteen door naar waasendender@cm.be. Ik krijg meteen een automatische reply-mail dat mijn aanvraag goed werd ontvangen.- Op 10/02/2021 ontvang ik een regularisatie voor 01/12/2020 tot en met 03/12/2020.- Contact opgenomen op 10 of 11/02/2021 met de klantendienst met de vraag wanneer ik de rest van mijn uitkering van december (vanaf 04/12/2020 tot en met 31/12/2020) ga ontvangen. Dat weten ze niet. Ik vraag om een overzicht van de betaalde uitkeringen.- Op 12/02/2021 ontvang ik een overzicht van de uitbetaalde uitkeringen.- In de week van 15/02/2021 contact gehad met de klantendienst met de vraag waar de rest van de uitkering van december 2020 blijft. Ze kunnen mij niet helpen. Ze gaan mij op de hoogte houden via mail. Ik ontvang geen mails hierover.- Op 25/02/2021 neem ik nogmaals contact op met de klantendienst via de chat op de website. Ze kunnen mij niet verder helpen en verwijzen mij door naar de telefonische klantendienst. Ik bel meteen naar de klantendienst. Ze gaat de desbetreffende dienst even contacteren om te vragen waar de uitkering blijft. Vrijwel meteen meldt de vrouw aan de telefoon dat ze niet opnemen op de desbetreffende dienst en ze me dus niet kan verder helpen. Ze gaat mijn dossier als zeer dringend markeren. Ze gaan mij op de hoogte houden via mail. ik krijg meteen een mailtje met de voorgaande info dat mijn dossier als zeer dringend is gemarkeerd en dat ze mij verder op de hoogte gaan houden.- Op 01/03/2021 heb ik opnieuw contact via de chat met de klantendienst. Ze melden mij dat ze inderdaad zien dat mijn dossier als zeer dringend is gemarkeerd, dat haar collega's er mee bezig zijn maar dat ze niets kan doen om me verder te helpen. Ze gaat opnieuw mijn dossier als zeer dringend markeren. Ondertussen zijn er sinds december 2020 dus 3 maanden verstreken zonder dat ik een uitkering heb gekregen van het ziekenfonds. Graag zou ik dit zo snel mogelijk opgelost zien.Met vriendelijke groeten,Charlotte Erpels

Berichten (1)

CM

Naar: C. E.

01/03/2021

Beste mevrouw,Wij hebben uw klacht goed ontvangen en deze wordt meteen in behandeling genomen.Verdere communicatie mag u via het bij ons geregistreerde mailadres ontvangen.[X]Joos Vanhoutteghem CMKlachtencoa¶rdinator09 267 58 75klachten.oostvlaanderen@cm.bewww.cm.be facebook twitter linkedinZelf eenvoudig en snel je persoonlijk dossier bekijken en beheren? Surf nu naar Mijn CM, jouw persoonlijke CM-omgeving.disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform