Terug

Problemen met wisseling levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: Swiss Sense

22/04/2022

Besterond te solden periode hebben mijn partner en ik een nieuwe matras bij Swiss sense aangekocht. Deze werd zoals afgesproken geleverd op 2 maart 2022 in de namiddag in plaats van de voormiddag. Dit kan ik nog verstaan dat er spelling op zit. Nu blijkt de matras wissel mogelijk te zijn binnen de 90 dagen indien deze niet goed zou zijn. Wij hebben 2 weken later toch toegegeven, op 16 maart 2022, dat de matras te klein is en hebben onmiddellijk gekozen voor een andere. Ondertussen probeert mijn partner een geschikte datum voor te stellen, daar er iemand thuis MOET zijn, maar Swiss sense levering en hapt hier niet op toe en blijft datums voorstellen waarop niemand van ons kan. Wij zijn wonende te Asse, maar werken beide te Bonheiden. Daar er een afspraak is en kans is om de matras te testen zijn ondertussen indien nodig te wisselen binnen de 90 dagen beginnen deze dagen toch wel in te kortn. Zeker als we nog eens zouden moeten wisselen.. Ondertussen zijn we tot de dag van vandaag nog steeds aan het wachten tot de matrassen kunnen geleverd worden.Startende 2 maart tot nu 22 april zijn er al 52 dagen verstreken. Als de levering volgende keer zo lang duurt slapen wij dus even letterlijk op de lattenbodem..Met vriendelijke groetC.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform