Terug

Problemen met wijziging pack

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Proximus

31/12/2020

Beste, in het kader van een omruiling van decoder werd door het contact center van Ninove mijn pack familus, waarop de affinity program korting van toepassing is, onterecht omgezet naar een flex pack. Hierdoor heb ik nu geen recht meer op de korting. Bovendien blijkt nu dat de android decoder nog niet compatibel is in de straat waar ik woon. Blijkbaar is een omzetting naar de familus niet meer mogelijk, omdat dit pack niet meer wordt aangeboden. Na een 2de bezoek aan het contact center van Ninove werd me geantwoord dat dit samen met de shop manager zal worden besproken om mij eventueel toch opnieuw het familus pack aan te bieden. Men zou mij hiervoor de dag nadien terugbellen. Dit was gisteren en is niet gebeurd. Uiteraard is het contact center telefonisch niet bereikbaar. Ik had dus graag dat dit in orde werd gebracht, zodat ik opnieuw van de initiële voorwaarden kan genieten, ttz familus pack met affinity program korting. Met vriendelijke groeten, Sara De Bast

Berichten (4)

Proximus

Naar: S. D.

11/01/2021

Geachte mevrouw, Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192973109482]

S. D.

Naar: Proximus

05/02/2021

Beste, er werd mij op 27/01 beloofd dat het huidige pack (Flex S) vanaf maandag 01/02 zou worden overgezet naar het Minimus pack, waarbij dan de Affinity Program korting opnieuw van toepassing zou zijn. Ondertussen zijn we vrijdag 05/02 en is dit nog steeds niet uitgevoerd. Bovendien kan ik al de hele week de contactpersoon telefonisch niet bereiken. Heb reeds een boodschap op het antwoordapparaat ingesproken, maar ik word niet gecontacteerd. Graag had ik van u een snelle reactie gewenst. Met vriendelijke groeten, Sara De Bast

Proximus

Naar: S. D.

05/02/2021

Geachte mevrouw, Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192974037885]

Proximus

Naar: S. D.

11/02/2021

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Ref. [THREAD_ID:192974234269]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform