Terug

Problemen met wettelijke naamsverandering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: Proximus

20/01/2024

Beste, ik heb mijn naam wettelijk verandert. Ik heb dit op meerdere plaatsen moeten laten aanpassen, zo ook bij Proximus. Proximus wou dat ik een overname document tekende. Ik heb dit gedaan na belofte dat er niks ging veranderen behalve mijn naam. ¨Proximus heeft een nieuwe klantaccount aangemaakt met een nieuw klantennummer. Dit zorgt ervoor dat ik een slotfactuur krijg, en een factuur die ik vooruit moet betalen van mijn diensten. Deze is rond de €170 . Die moet ik beide begin februari betalen, plus de factuur van februari. Dit wil zeggen dat ik 3 rekeningen moet betalen in Februari in plaats van dat ze de betaling laten doorlopen op de 7de van elke maand. Dit kan niet, en dit is mij ook niet beloofd. Ik heb meerdere keren met de klantendienst gesproken en die kunnen niet helpen.

Berichten (1)

Proximus

Naar: K. M.

23/01/2024

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg via de voicemail op 23/01/2024.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-20-12.32.35.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005232365] Ref. [THREAD_ID:1921005232365]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform