Terug

Problemen met website

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Proximedia

07/12/2019

Beste,Vorig jaar kwam proximedia binnen bij ons in de juist geopende winkel. Alles wat ze voorstelden leek echt wel goed als beginnende ondernemer voor reclame. Dit moest direct getekend worden zonder te kunnen overleggen thuis of dit goed was. anders konden we hier niet meer op in tekenen. Alles werd dus opgestart zonder dat ik nog maar de firma heb kunnen nachecken want hun echte naam vertelden ze niet. Nu een jaar later hebben wij aanpassingen gevraagd aan de website, deze werden niet of maar half aangepast. Bij nu zelf iets aan te passen op de website zien we dat ze onze openingsuren plots aangepast hebben. We hadden al van meerdere mensen gehoord dat we eigenlijk maar heel weinig open zijn. We wisten natuurlijk niet van waar dit kwam en toen we vermelden dat we op dinsdag en vrijdag van 13u30 tem 19u , woe ,don en zaterdag van 9u30 tem 19u en zondag van 9u30 tem 12u30 open zijn veranderde hun mening. volgens proximedia zouden we maar open zijn op dinsdag en zaterdag van 10u tem 16u. dit hadden we zelfs nooit gevraagd om dit zo toe te passen! We hadden inderdaad al gemerkt dat de dinsdag een pak drukker kwam. en de andere dagen minder volk hadden. Als ik alles bekijk tegenover een paar maanden geleden dan ben ik zeker heel wat omzet kwijt. Dit is pure afpak van broodwinning. Het zijn bandieten, ze zijn heel duur voor wat ze maar doen. Dan verwachten ze dat de facturen op tijd betaald worden als ze zulke aanpassingen doen zonder we dit vragen. het contract stop zetten kunnen we ook niet want we moeten dan nog een grote som betalen. antwoorden op onze vragen of onze klachten die we al naar hen geuit hebben krijgen we nauwelijks, ze doen zelf de moeite niet om eens contact op te nemen hoe het komt dat we zo ontevreden zijn.

Berichten (1)

G. D.

Naar: Proximedia

24/12/2019

Beste Proximedia, We vinden het eigenlijk heel erg dat we nog altijd geen reactie kregen na deze klacht hier. Ook onze telefoontjes worden niet beantwoord. Graag dringen wij erop aan om ons contract te stoppen zonder enige vergoeding!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform