Terug

Problemen met webmail Proximus : deel twee

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

R. D.

Naar: Proximus

20/06/2025

Beste, Sinds maandag 9 juni heb ik nog steeds problemen met mijn webmail van Proximus. Ik heb slechts heel sporadisch eens toegang om dan terug het probleem te krijgen dat ik niet langer mijn emails kan raadplegen. Hieronder vindt u de email die ik via hun site heb verstuurd. Voor een bedrijf als Proximus is dit een echte schande en na vele keren telefonisch kontakt te hebben gehad, krijg ik telkens de belofte dat het binnen de 15 à 30 minuten opgelost zal worden. Dit is dus telkens een grove, valse belofte. Bij deze de tekst die ik aan hen verstuurd heb. -------------------------------------------------- "Ronduit schandalig dat een bedrijf zoals Proximus na bijna twee weken nog geen oplossing heeft met mijn email. Geraak sindsdien niet op mijn mail. Veel beloftes als ik bel maar geen oplossing. Ik neem kontakt op met Testaankoop en overweeg na > 30jaar klant te zijn bij Proximus en Belgacom ervoor van leverancier te veranderen. Ik mag dan ook op een forse tegemoetkoming rekenen. U hebt geen idee hoeveel business ik al heb verloren door dit 'niet te begrijpen' schande."

Berichten (3)

Proximus

Naar: R. D.

27/06/2025

Geachte heer,mevrouw Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer De Brabander Raf in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht. Mvg Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-06-20-08.01.07.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921019850194]

Proximus

Naar: R. D.

27/06/2025

Geachte heer,mevrouw Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer De Brabander Raf in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht. Mvg Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-06-20-08.01.07.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921019850172]

Proximus

Naar: R. D.

02/07/2025

Geachte, Hierbij bevestigen we dat de klacht van de klant Raf De Brabander verder zal worden behandeld via de Ombudsdienst. Met vriendelijke groeten, Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-06-20-08.01.07.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921019973253]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform