Beste,
Sinds maandag 9 juni heb ik nog steeds problemen met mijn webmail van Proximus. Ik heb slechts heel sporadisch eens toegang om dan terug het probleem te krijgen dat ik niet langer mijn emails kan raadplegen.
Hieronder vindt u de email die ik via hun site heb verstuurd.
Voor een bedrijf als Proximus is dit een echte schande en na vele keren telefonisch kontakt te hebben gehad, krijg ik telkens de belofte dat het binnen de 15 à 30 minuten opgelost zal worden. Dit is dus telkens een grove, valse belofte.
Bij deze de tekst die ik aan hen verstuurd heb.
--------------------------------------------------
"Ronduit schandalig dat een bedrijf zoals Proximus na bijna twee weken nog geen oplossing heeft met mijn email. Geraak sindsdien niet op mijn mail. Veel beloftes als ik bel maar geen oplossing. Ik neem kontakt op met Testaankoop en overweeg na > 30jaar klant te zijn bij Proximus en Belgacom ervoor van leverancier te veranderen. Ik mag dan ook op een forse tegemoetkoming rekenen. U hebt geen idee hoeveel business ik al heb verloren door dit 'niet te begrijpen' schande."