Terug

Problemen met webmail Proximus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

R. D.

Naar: Proximus

12/06/2025

Mijn klantnummer bij Proximus: 603.093.379 Ik ben al meer dan 25jaar klant bij Proximus (voorheen Belgacom) en dit voor TV, Internet en Telefonie. Sinds vorige week vrijdag ondervind ik immens veel problemen met mijn email account en telkens als ik bel, beloven ze me dat het probleem opgelost zal worden binnen het halfuur. Maandag beloofden ze me zelfs terug te bellen binnen de 15minuten. Tot op heden nog niemand gehoord en het probleem blijft maar aanslepen. Dit is mijns inziens voor zo'n bedrijf onwaardig. Hebt u hierover nog klachten gehoord? Alvast bedankt voor de reactie en eventuele acties. Raf De Brabander

Berichten (2)

Proximus

Naar: R. D.

13/06/2025

Geachte heer,mevrouw Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer De Brabander in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht. Mvg Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-06-12-12.30.32.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921019474044]

Proximus

Naar: R. D.

13/06/2025

Geachte heer,mevrouw Wij hebben ondertussen telefonisch contact opgenomen met de heer De Brabander,voor de nodige informatie desbetreffende zijn klacht. Mvg Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-06-12-12.30.32.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921019474584]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform