Terug

problemen met vouchers / terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: RYANAIR

29/03/2022

Beste, betreft geannuleerde vlucht 201 (res. DZK6NG van Charleroi naar Kopenhagen) van 26.07.2018 (heen) en 06.08.2018 (terug) van Sofie Stulens en Anita Luwel. Na de settlement met Ryanair vulden we de aanvraag in via jullie site in dec. 2021. Intussen hadden we tel. contact met jullie diensten (rappel) en kregen we daarna wel vele meestal vage en/of onduidelijke mails van Ryanair maar hebben we intussen nog steeds geen vouchers ontvangen ? Wij wensen geen extra kosten aan te geven (ondanks dure vervangvluchten SAS) en nemen dus genoegen met 2 x 250 € = 500 €, zoals overeengekomen. Kunt u tussenkomen om dit spoedig af te handelen. Dank en groeten, Ludo StulensPS. Heden vulden we ook het aanvraagformulier via jullie site opnieuw in ! Onze mail = ludo-anita@telenet.be.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform