Terug

Problemen met voucher

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: KRUIDVAT

13/06/2020

Beste, In April deed ik een bestelling voor 1 van de artikels zou ik een E-Voucher krijgen om deze terugbetaald te krijgen..Op 11/6 kreeg ik die voucher zie bijlag, maar ja veel te laat natuurlijk, ik geraakte niet meer op die site. Na te spreken let de BOT, wat niets uithaalt en 3 keer te bellen naar de klantendienst op nr 03 303 01 56, dus meer dan 1 uur verloren, ben ik nog niets verder. De dame aan de klantendienst heeft 5 keer gevraagd wanneer heb je die mail gekregen en ik heb 5 keer geantwoord eergisteren, toen ze het nog eens vroeg werd ik een beetje boos..was het moe en zij heeft uiteindelijk de lijn verbroken.Hoe wordt zo iets opgelost aub? want dit is echt geen klantenservice.

Berichten (3)

KRUIDVAT

Naar: C. V.

13/06/2020

Beste meneer, mevrouw,Uw e-mail kan niet in behandeling worden genomen omdat deze niet via ons mailformulier is verstuurd.Ga naar www.kruidvat.be/nl/contact. Na het invoeren van uw vraag krijgt u mogelijk een aantal antwoorden gesuggereerd. U kunt er ook voor kiezen om verder te gaan door te klikken op 'Mailen'.Dit is een automatisch verstuurde e-mail. U kunt hier niet op reageren.Vriendelijke groet,Kruidvat Klantenservice----------------------------------------Klacht: Problemen met voucher (CPTBE00940902-02) WARNING: This email was sent from an external network. Do not click links or open attachments unless you recognize the source and know the content is safe.

C. V.

Naar: KRUIDVAT

13/06/2020

En dat is dan de reactie die ik ook krijg..dus maw je geraakt niet bij de klantendienst....

KRUIDVAT

Naar: C. V.

13/06/2020

Beste meneer, mevrouw,Uw e-mail kan niet in behandeling worden genomen omdat deze niet via ons mailformulier is verstuurd.Ga naar www.kruidvat.be/nl/contact. Na het invoeren van uw vraag krijgt u mogelijk een aantal antwoorden gesuggereerd. U kunt er ook voor kiezen om verder te gaan door te klikken op 'Mailen'.Dit is een automatisch verstuurde e-mail. U kunt hier niet op reageren.Vriendelijke groet,Kruidvat Klantenservice----------------------------------------Klacht: Problemen met voucher (CPTBE00940902-02) WARNING: This email was sent from an external network. Do not click links or open attachments unless you recognize the source and know the content is safe. CHANTAL VAN DESSEL


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform