Beste ImadNaar aanleiding van jouw lopende dossier bij Hubo en het telefoongesprek van vandaag,5 januari 2022, met jouw moeder zou ik hier graag op terugkomen en mij eerst en vooral verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak alsook het gebrek aan communicatie in het verleden, ik kan je melden dat ik jouw dossier overgenomen heb en dat wij samen tot een oplossing zullen komen.Door een fout tijdens de initiele bestelling zijn er een paar zaken fout gelopen waardoor er enkele onderdelen niet geleverd werden en er later, in november, ook een beschadiging vastgesteld werd aan één van de kasten.Omdat wij bij Hubo zeer commercieel zijn en er alles aan doen om onze klanten een positieve ervaring te geven hebben wij in overleg met jou een compensatie van Eur 1000 gegeven alsook 5 gratis kasten, dit om het dossier te sluiten en er voor te zorgen dat je verder kon met de installatie van de verwachte keuken.Van de beschadigde bovenkast kregen wij in november melding, terwijl deze geleverd werd bij de eerste initiele levering van september, hierover hebben wij nooit problemen gemaakt en hebben deze kast dan ook meteen geruild onder garantie.Omwille van de feesagen en het bouwverlof zijn er enkele vertragingen opgedoken bij de leverancier, de magazijnen zullen openen op 10 januari 2022.Alle ontbrekende stukken inclusief de kast zullen voor het einde van de maand januari geleverd worden in Hubo Mechelen. Dit zal via een tussenpersoon gebeuren zodat alles goed gecontroleerd en afgetekend wordt.Bij afhaal van de producten zal er extra gecontroleerd en afgetekend worden voor ontvangst.Ons lijkt het dat de keuken, zodra de ontbrekende/beschadigde onderdelen en kast geleverd worden, functioneel is. Er ontbreken enkele niet functionele elementen voor de afwerking, een beschadigde bovenkast en 1 lade die niet goed functioneert. In het verleden werd er zoals eerder aangegeven een compensatie van Eur 1000 voorzien + 5 gratis kasten.Bij deze heb ik afgesproken met jouw moeder om de nalevering af te wachten, wij nemen contact op met jullie zodra de levering heeft plaatsgevonden om er zeker van te zijn dat alles naar wens is en correct geleverd, hopelijk kunnen wij dit dossier dan op een correcte manier afsluiten en hebben jullie de keuken gekregen die jullie oorspronkelijk voor ogen hadden.Mochten er intussen tijd nog vragen zijn, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren.Met vriendelijk groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-352133-1863449-HD------------------------------------------------------------------------------