Terug

Problemen met volledige levering keuken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. B.

Naar: Hubo

29/12/2021

Beste Ik moest normaal in augustus mijn keuken 100% ontvangen, door een fout van een werknemer werd helaas de helft van mijn keuken niet besteld en moest ik wachten tot week 44 van dit jaar om de andere helft van mijn keuken te ontvangen. Zoals ons werd beloofd kregen we de vergeten kasten op week 44. De dag zelf dat wij de keukenstukken telde zagen we al dat er weer veel dingen misten. Hiervoor ben ik naar hubo gegaan maar helaas ging de meneer van de keukenafdeling net in quarantaine en wist de rest van de hubo medewerkers niets af van keukens. volgende dingen die missen: 6 hoekverbindingen van de plinten om af te werken.1 vlakke verbinding om 2 plinten aan elkaar af te werken.De verbindingen tussen de 2 werkbladen.1 bovenkast is kapot geleverd met een deuk(zie foto’s).Het kliksysteem om de plinten te klikken is ook te weinig geleverd, ik heb nog zeker 7 stuks nodig.Van de deurdempers zijn er 12 stuks te weinig geleverd.De schuif onder de pombak kan niet worden gemaakt door ontbrekende onderdelen en te hoge lat. Verder is er ook een hangkast beschadigd geleverd aan ons. Hiervan stelde ik hubo Mechelen direct op de hoogte. Wij hebben door hubo ons verlovingsfeest al uitgesteld en nu gaat het door corona niet meer kunnen doorgaan, verder zitten wij al drie maanden in de miserie. Hubo heeft dus 2x zijn afspraak niet kunnen nakomen en nu wordt er mij gezegd dat het pas voor volgend jaar zou zijn en daarmee ben ik echt niet gediend. Toen Hubo Mechelen het eerste deel was vergeten te bestellen hebben jullie mij een voorstel gedaan van duizend euro voor de eerste niet nakoming van het contract maar nu is het al de tweede keer dat het contract niet wordt nagekomen en ik wens een vergoeding voor mijn geleden schade. Ik vind het ook heel spijtig dat ik geen reactie meer krijg van de klantenservice of pas nadat ik zelf moet bellen of aandringen. Mijn vragen worden ook genegeerd. Nooit zou ik hebben kunnen denken dat ik zoveel problemen zou hebben met een hubo keuken. Ik ben echt zwaar teleurgesteld. Ondertussen hebben ze mij van die misbrekende onderdelen weer de helft niet geleverd op 15 december 2021. Dit is dus de derde keer dat hubo een fout begaat. Ik stuurde direct een mail naar de klantenservice en nu zijn wij 2 weken later en er is geen oplossing aangeboden. Ik zou dus mijn volledige keuken 100% moesten krijgen in augustus en binnen 2 dagen is het nieuwjaar. Aangezien een bovenkast kapot is geleverd moet ik wachten tot de nieuwe komt zodat ik mijn keuken kan plaatsen en niet meer moet camperen. Ik vroeg hun ook meerdere malen om het te vergoeden als het te lang ging duren zodat ik het zelf bij iemand anders kon laten maken maar deze vraag werd steeds genegeerd. Ik ben het BEU

Berichten (1)

Hubo

Naar: I. B.

05/01/2022

Beste ImadNaar aanleiding van jouw lopende dossier bij Hubo en het telefoongesprek van vandaag,5 januari 2022, met jouw moeder zou ik hier graag op terugkomen en mij eerst en vooral verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak alsook het gebrek aan communicatie in het verleden, ik kan je melden dat ik jouw dossier overgenomen heb en dat wij samen tot een oplossing zullen komen.Door een fout tijdens de initiele bestelling zijn er een paar zaken fout gelopen waardoor er enkele onderdelen niet geleverd werden en er later, in november, ook een beschadiging vastgesteld werd aan één van de kasten.Omdat wij bij Hubo zeer commercieel zijn en er alles aan doen om onze klanten een positieve ervaring te geven hebben wij in overleg met jou een compensatie van Eur 1000 gegeven alsook 5 gratis kasten, dit om het dossier te sluiten en er voor te zorgen dat je verder kon met de installatie van de verwachte keuken.Van de beschadigde bovenkast kregen wij in november melding, terwijl deze geleverd werd bij de eerste initiele levering van september, hierover hebben wij nooit problemen gemaakt en hebben deze kast dan ook meteen geruild onder garantie.Omwille van de feesagen en het bouwverlof zijn er enkele vertragingen opgedoken bij de leverancier, de magazijnen zullen openen op 10 januari 2022.Alle ontbrekende stukken inclusief de kast zullen voor het einde van de maand januari geleverd worden in Hubo Mechelen. Dit zal via een tussenpersoon gebeuren zodat alles goed gecontroleerd en afgetekend wordt.Bij afhaal van de producten zal er extra gecontroleerd en afgetekend worden voor ontvangst.Ons lijkt het dat de keuken, zodra de ontbrekende/beschadigde onderdelen en kast geleverd worden, functioneel is. Er ontbreken enkele niet functionele elementen voor de afwerking, een beschadigde bovenkast en 1 lade die niet goed functioneert. In het verleden werd er zoals eerder aangegeven een compensatie van Eur 1000 voorzien + 5 gratis kasten.Bij deze heb ik afgesproken met jouw moeder om de nalevering af te wachten, wij nemen contact op met jullie zodra de levering heeft plaatsgevonden om er zeker van te zijn dat alles naar wens is en correct geleverd, hopelijk kunnen wij dit dossier dan op een correcte manier afsluiten en hebben jullie de keuken gekregen die jullie oorspronkelijk voor ogen hadden.Mochten er intussen tijd nog vragen zijn, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren.Met vriendelijk groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-352133-1863449-HD------------------------------------------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform