Terug

Problemen met VikingDeals en toekennen punten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. R.

Naar: Mobile Vikings

27/12/2018

Op donderdag 6/12 heb ik een bestelling geplaatst op bol.com (247,00€) met een Vikingdeal. Daar zou ik een aantal percentage in punten terug krijgen. Deze punten staan niet in mijn wachtrij vermeld, terwijl ik alles correct hebt uitgevoerd. Ik heb al een claim ingediend via hun website, maar ik krijg hier geen antwoord op.Alsook vandaag 27/12 heb ik een verblijf geboekt bij BelVilla. Dit voor een bedrag van 1129.75€ (alreeds volledig betaald). Alsook hiervoor werd de vikingdeal geactiveerd, met een percentage van 5,5. Dit zou uitkomen op het volgende aantal vikingpunten: 62.14. Dit is gelijkgesteld aan belwaarde. Maar ook deze is niet terug te vinden in mijn wachtrij. Tussendoor heb ik eens een kleine bestelling gedaan en toen kwamen de vikingpunten meteen in de lijst te staan. Het lijkt er op dat Mobile Vikings moeilijk doet bij grote uitgaven. Ik heb al contact opgenomen met Mobile Vikings en ze geven enkel uitleg hoe ik de deals moet toepassen. Veel ben ik er niet wijzer van gekomen omdat ik alle stappen correct uitvoer. Ik hoop op een positief antwoord.

Berichten (2)

Mobile Vikings

Naar: S. R.

27/12/2018

Bedankt om ons te contacteren. HalloKlachtenbox,Bedankt om ons te contacteren. We hebben je vraag goed ontvangen, en je zal zo snel mogelijk je antwoord krijgen. Ondertussen zou onze behulpzame bot je het juiste antwoord misschien al kunnen geven: Als je het antwoord op je vraag hieronder terugvindt, klik je op "Ja, mijn aanvraag sluiten". Let wel op: als je dat doet, gaan we ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt, en zullen we geen antwoord meer sturen.Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Hoe weet ik of mijn aankoop bij de Viking Deal partner correct is geregistreerd?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/206638519?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTc3NzQzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDc5OTE5NTgsImFydGljbGVzIjpbMjA2NjM4NTE5XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU0ODUzNDYyN30.BGLXoP5JwJERI0fLqGtyrDaQHWt053PAWVd1t1vqS8oJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/206638519?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTc3NzQzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDc5OTE5NTgsImFydGljbGVzIjpbMjA2NjM4NTE5XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU0ODUzNDYyN30.BGLXoP5JwJERI0fLqGtyrDaQHWt053PAWVd1t1vqS8o---------------------------------------------- Viking groet, De Mobile Vikings crew Aanvraag 977743 Klacht: Problemen met VikingDeals en toekennen punten (CPTBE00571797-79) ----------------------------------------------Klachtenbox, 27 dec. 21:30 CET ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Werk je aanvraag bij door te antwoorden op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 - 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033   This email is a service from Support.

Mobile Vikings

Naar: S. R.

30/12/2018

- Typ uw reactie boven deze regel - Je aanvraag werd gea¼pdatet. HalloKlachtenbox, Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek. Viking groet, De Mobile Vikings crew ----------------------------------------------Milena, 30 dec. 10:59 CETBeste,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kan je contact opnemen met de ombudsdienst voor Telecommunicatie: www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.'IDC=41Dit is de officiele manier om een klacht in te dienen bij ons.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.Kind regards,MilenaMobile Vikings crew members:mobilevikings.beHours of operation: Monday to Friday from 8:30 to 12:00 and from 12:30 to 17:00.Follow us on Twitter: www.twitter.com/mobilevikingsBEOr set sail to our Facebook page: www.facebook.com/mobilevikingsQuestions? You'll find your answer over here: s:support.vikingco.com/hc/en-us----------------------------------------------Klachtenbox, 27 dec. 21:30 CET ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Werk je aanvraag bij door te antwoord op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 tot 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[Q57DVZ-MV44]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform