Bedankt om ons te contacteren. HalloKlachtenbox,Bedankt om ons te contacteren. We hebben je vraag goed ontvangen, en je zal zo snel mogelijk je antwoord krijgen. Ondertussen zou onze behulpzame bot je het juiste antwoord misschien al kunnen geven: Als je het antwoord op je vraag hieronder terugvindt, klik je op "Ja, mijn aanvraag sluiten". Let wel op: als je dat doet, gaan we ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt, en zullen we geen antwoord meer sturen.Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Hoe weet ik of mijn aankoop bij de Viking Deal partner correct is geregistreerd?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/206638519?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTc3NzQzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDc5OTE5NTgsImFydGljbGVzIjpbMjA2NjM4NTE5XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU0ODUzNDYyN30.BGLXoP5JwJERI0fLqGtyrDaQHWt053PAWVd1t1vqS8oJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/206638519?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTc3NzQzLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDc5OTE5NTgsImFydGljbGVzIjpbMjA2NjM4NTE5XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTU0ODUzNDYyN30.BGLXoP5JwJERI0fLqGtyrDaQHWt053PAWVd1t1vqS8o---------------------------------------------- Viking groet, De Mobile Vikings crew Aanvraag 977743 Klacht: Problemen met VikingDeals en toekennen punten (CPTBE00571797-79) ----------------------------------------------Klachtenbox, 27 dec. 21:30 CET        Werk je aanvraag bij door te antwoorden op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 - 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033 This email is a service from Support.