Terug

Problemen met verzilveren van Bongo-bon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. W.

Naar: Bongo

04/12/2023

Beste,ik kreeg een Bongo-bon cadeau en kan hem niet activeren via internet. Ik wendde mij met het probleem aan in de Bongo-winkel in Antwerpen en daar meldden ze mij dat de bon niet geldig was omdat hij niet geactiveerd was in het verkooppunt. Ik kreeg wel een email-adres om mijn probleem te melden. Het ietwat lakonieke antwoord was: geef ons het verkoopsdocument van de verkoper door...( wij kregen deze bon cadeau , dus uiteraard géén documenten!)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform