Enkele jaren geleden kochten wij voor onze oudste dochter Marie LINS een Apple IPhone-toestel bij FNAC Antwerpen. Op aanraden van de verkoper sloten wij onmiddellijk een optionele verzekering af, om eventuele toekomstige beschadigingen te dekken. Het toestel raakte beschadigd ten gevolge van een val op straat.Wij hebben vervolgens een claim ingediend bij de verzekeraar GARANTIE PRIVEE.Het is dan de bedoeling dat wij het toestel naar hen opsturen en vervolgens een forfaitaire schadevergoeding van 200 euro zouden ontvangen.De verzekeraar weigert onze claim echter verder te behandelen, omdat de zogenaamde GEOLOCATIE van het toestel niet zou uitstaan.Zowel onze dochter als een IT-specialist heeft naar het toestel gekeken, en ons bevestigd dat de GEOLOCATIE inderdaad uitstaat. We hebben daarvan zelfs een schriftelijke bevestiging overgemaakt aan de verzekeraar.Wij hebben sinds een maand via e-mail regelmatig contact met de verzekeraar.We zitten echter volledig vast. Hoewel we de polis maandelijks correct hebben betaald, alles gedaan hebben wat kon, weigert de verzekeraar om verdere stappen te zetten.Dit komt op ons over als consumentenbedrog. FNAC overtuigt de consument om een dure verzekering af te sluiten, die als puntje bij paaltje komt niet bereid is om te schikken.