Terug

problemen met verzekering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. E.

Naar: Celside Insurance

20/04/2021

Hallo, na meer dan 3 maanden is er nog steeds geen oplossing voor mijn probleem.Mijn gsm toestel was beschadigd : oxidatie, breuk. Na indienen van mijn probleem op 19/1 kreeg ik bericht dat door corona afhandeling langer zou duren, waar ik begrip kon voor opbrengen. Na een ganse tijd niets gehoord te hebben, nam ik terug contact op, ik moest nog een herstelfactuur binnen geven, foto van voorzijde toestel. Ik maakte duidelijk dat ik mijn toestel, dat op dat ogenblik nog werkte niet kon missen. Moest dan maar zien dat ik bij huawei een herstelfactuur kon krijgen, dit kon volgens jullie (niet dus). Uiteindelijk heb ik toch een winkel gevonden waar ik toestel maar een paar uurtjes moest achterlaten (probleem bij meeste herstelwinkels was mijn toestel zelf (afgeronde zijden). Uiteindelijk zei ik zelf dat ik toch recht had op reserve toestel, dat ging opgestuurd worden (wacht nog altijd). Paar weken geleden begaf mijn toestel het, nu gebruik ik een oud toestel : bijkomend probleem ik kan o.a. Whatsapp niet meer gebruiken wat ik nodig heb voor mijn werk, alles van op mijn toestel is dus verloren, al mijn stocards,... In mijn verzekering zit ook accessoires (mijn gehard glas, mijn gsm hoes), data recovery, leentoestel (met wereldwijde levering???), express omruiling, onbeperkte herstellingen, recht op zelfs 3 kapotte toestellen per jaar (?) verzekeringslimiet 2000€ + 300€ accessoires,... Moet ik nog doorgaan? Allemaal mooi op papier behalve als je een probleem krijgt. Realiteit dan : vele keren bellen en hopen dat je iemand aan de lijn krijgt want na een paar minuten wordt verbinding verbroken. Ook als je iemand aan de lijn hebt, kan je verbinding verbroken worden zoals oa vandaag en dit na 10 minuten. Nu kreeg ik te horen dat het om een apple toestel ging???? Professionaliteit?? Er wordt ook gevraagd de bevindingen te delen : waarschijnlijk bedoel je enkel de goede.Uiteindelijk ging ik vergoed worden voor mijn kapot toestel, na 2 weken had ik nog niets op mijn rekening gestort gekregen. Toen ik belde zei men dat het nochtans al bij boekhouding was. Mijn toestel is nu stuk, dus ik ging terug naar die herstelwinkel, zij zouden kunnen proberen om gegevens terug op te halen, maar dit is geen garantie, dit is natuurlijk een bijkomende kost. Daarom opende ik ook een tweede klacht waar ik deze bijkomende klacht aanhaalde + mijn recht op accessoires (waar men mij ook nooit naar gevraagd had). Bovendien had ik in januari ook recht op 80€ loyaliteitsaanbod, die ik op 19/1/21 aanvroeg ook dit is mij nog niet gestort.Ik betaal nochtans 26.98€ per maand voor dit infinity + contract. Als ik zelf geen contact opneem hoor je van jullie niets. Paar weken geleden zag ik zo ineens dat mijn klacht afgesloten was. Ik werd dus niet op de hoogte gesteld dat men mij de herstelkosten ging terugbetalen...Ik vraag nu de terugbetaling van herstelkosten aan mijn toestel en de loyaliteitsvergoeding (wat al zou moeten gebeurd zijn), de terugbetaling van mijn accessoires, en de terugbetaling van de bijkomende kosten voor recovery alsook een schadevergoeding voor het lange wachten.

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: C. E.

23/04/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform