Geachte heer Van Bauwel,Ik verwijs naar het in rand vermelde dossier.Na bestudering van alle elementen in uw dossier concludeer ik het volgende:Op 25/08 deed u online een aangifte, waarna uw dossier op 27/08 geweigerd werd na de IMEI verificatie.Op 08/09 werd Orange aangesproken met de vraag om uw dossier ten uitzonderlijke titel alsnog te aanvaarden.Op 18/09 werd het dossier aanvaard en werd u verzocht om de Find My iPhone functie te deactiveren.Op 22/09 werd de prestatie gelanceerd.Op 30/09 namen wij uw toestel in ontvangst, maar door een interne registratiefout werd het IMEI nummer van uw toestel niet correct herkend, waardoor het toestel onhersteld aan u terug werd bezorgd.Op 06/10 verzond de hersteller u opnieuw een postpack.Op 14/10 namen wij het toestel in ontvangst, maar de Find My iPhone functie bleek nog steeds actief te zijn.Op 17/11 ontvingen wij bevestiging dat de Find My iPhone functie gedeactiveerd was.Door toedoen van een systeemfout echter werd de prestatie niet gelanceerd en werd uw vervangtoestel slechts op 16/12 verzonden.Met betrekking tot de franchise van 50 EUR houd ik eraan u te wijzen op artikel 5.1 van de geldende algemene voorwaarden:5. Vrijstelling en wijzigingen5.1 De vrijstelling dient contant betaald te worden door de Verzekerde bij ontvangst van het herstelde Toestel of het Vervangtoestel.De vrijstelling bedraagt:â– Insurance for Mobile 6 (6Eur): 20Eur (twintig euro) incl. belastingenper Schadegeval,â– Insurance for Mobile 8 (8Eur): 30Eur (dertig euro) incl. belastingenper Schadegeval,â– Insurance for Mobile 12 (12Eur): 50Eur (vijftig euro) incl.belastingen per Schadegeval.â– Insurance for Mobile 16 (16Eur): 50Eur (vijftig euro) incl.belastingen per Schadegeval.In naam van SPB wens u evenwel mijn oprechte verontschuldigingen aan te bieden voor het ongemak veroorzaakt door de moeizame afhandeling van uw dossier en stel ik u ter compensatie graag de terugbetaling van de premie voor de maanden oktober, november en december voor.Indien u zich hiermee akkoord kan stellen, ontvang ik graag uw bevestiging per kerend bericht opdat het nodige voor u kan worden gedaan.Met vriendelijke groet,Cordialement,Lien WoutersLegal AdvisorSPB Benelux BV - SPB Services BVRoderveldlaan 3 - 2600 Berchemwww.spb.beFSMA 102042A