Terug

PROBLEMEN MET VERZEKERING SMARTPHONE

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: MediaMarkt

20/10/2023

Ik koop in maart dit jaar een nieuwe smartphone, ik ga een verzekering aan, omdat ik in de bouw werk.Ik betaal die maandelijks. Enkele weken geleden rijd ik met mijn vrachtwagen over mijn smartphone toen die zonder dat ik het wist uit mijn broekzak gevallen was. Toen ik de smartphone zag liggen, kapot, was ik natuurlijk boos en gooide er nog eens mee. Ik contacteerde de verzekering, stuurde de gsm op, maar kreeg bericht dat de verzekering de schade niet dekt. Waarom smeert Mediamarkt dan een verzekering aan waar normaalgezien eigen schade wordt gedekt??Mijn broer kwam vorig jaar een beetje hetzelfde tegen met zijn smartphone, hij reed met een aanhangwagen over zijn gsm toen die zonder dat hij het wist uit zijn broekzak gevallen was. Bij Vandeborre werd dit heel snel opgelost. Dus bij deze koop ik mijn smartphone de volgende keer daar.

Berichten (2)

MediaMarkt

Naar: L. B.

20/10/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 231020-042509.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34943---]

MediaMarkt

Naar: L. B.

10/11/2023

Geachte,We hebben m.b.t. deze klacht het antwoord van de verzekeringsmaatschappij aan onze klant meegedeeld.Met vriendelijke groeten,AlexMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.Beste meneer Buijsse,Bedankt voor uw e-mail.Uit onderzoek in de werkplaats van de verzekeringmaatschappij Karapass (contractnummer 008311075915) blijkt dat uw aangifte niet overeenkomt met de vastgestelde schade aan uw gsm.De schade is veel te groot voor een val uit een zak zoals u oorspronkelijk aangegeven hebt.Hierdoor kunnen we u helaas niet vergoeden.Met vriendelijke groeten,AlexMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:000616:62445---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform