Terug

Problemen met verzekering SFAM

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: VANDEN BORRE

29/04/2023

Beste,Ik bestelde enkele jaren geleden een smartphone bij Vandenborre (ben er trouwens goede klant sinds jaren).Ik stemde toe met een verzekering via SFAM voor glasbruek, enz...Nu krijg ik sinds deze maand oneindig veel onverwachte bedragen die door SFAM van mijn rekening gaan (ongeveer reeds 783.-Euro).Blijkbaar is Vandenborre daarvan op de hoogte en toen ik vandaag belde zeiden ze dat ze enorm veel klachten krijgen.Ik vroeg wat ze gingen doen en kreeg het slimste antwoord ooit 'we kunnen niets doen want we werken niet meer met SFAM'.Maw, trek uw plan.De laatste keer dat ik daar ooit iets koop. Een echte klucht.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: D. D.

02/05/2023

Beste klant,Je hebt ons laten weten dat SFAM een extra bedrag van jouw rekening heeft afgeschreven.Het blijkt te gaan om een serviceaanbod dat SFAM heeft gedaan aan klanten die een smartphone- of multimediaverzekering hebben afgesloten.Vanden Borre werkt niet meer samen met SFAM en is niet betrokken bij deze actie, die wij afkeuren.Als je deze dienst niet wenst, is het belangrijk om maatregelen te nemen ten aanzien van SFAM om deze betalingen te annuleren.Bijgaand vind je enkele stappen die je kan ondernemen. In specifieke gevallen kan het nuttig zijn advies in te winnen bij een juridisch adviseur.Je mag erop rekenen dat Vanden Borre elke klacht van onze klanten tegen SFAM ondersteunt.Met vriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform