Terug

Problemen met verwarming

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. S.

Naar: Basic-Fit

14/01/2024

Beste,Mijn dochter heeft een abonnement bij basic fit en er is enkele maanden geen verwarming in basic fit Watersportbaan Gent. Ze lossen dit op met een aantal verwarmingselementen, maar dit komt niet tot alle ruimtes in zijn recht ( specifiek de free weight zone wordt oa niet verwarmd). Door het zweten tijdens het sporten en de te koude temperatuur in de fitness, loopt ze al maanden lang rond met een verkoudheid en moeilijkheden met ademhalen. Indien dit probleem niet asap opgelost wordt zal er toch een schadevergoeding verwacht worden.

Berichten (4)

Basic-Fit

Naar: H. S.

14/01/2024

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11803692 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: H. S.

15/01/2024

Hi Henk,Bedankt voor het bekend maken van jouw klacht, wij waarderen dit enorm.Ik wil je graag mijn excuses aanbieden voor het probleem op de club. We proberen altijd alert te zijn om de kwaliteit van de service te verbeteren en we doen er alles aan om de situatie op te lossen.Laat het me gerust weten als je nog andere vragen/opmerkingen hebt.Met sportieve groet,MennoCustomer SupportBasic-Fit© Basic-Fit België statement ContactT2410.1ref:!00D240fJbb.!500R604V7Kp:ref

H. S.

Naar: Basic-Fit

07/02/2024

Beste,Wanneer zal dit probleem dan opgelost worden? Dit is nog steeds niet opgelost. Vriendelijke groeten

Basic-Fit

Naar: H. S.

07/02/2024

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11922080 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform