Terug

Problemen met vervanging of herstelling onder garantie.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. G.

Naar: MEDION

08/04/2024

Beste,Het beeldscherm van mijn Medion tv welke nog tot 26/08/2024 onder garantie valt is stuk. Ik heb reeds contact genomen met de klantenservice van Medion welke bevestigd hebben dat mijn toestel nog onder garantie valt. Nu weigeren ze mijn toestel te vervangen of te herstellen gezien er volgens medion geen onderdelen zijn en geen vervangende toestellen beschikbaar zijn. Wel willen ze mij een bedrag van 222 Euro betalen wat maar de helft is van wat de tv heeft gekost. In de garantievoorwaarden van medion staat duidelijk vermeld dat, indien er garantie is, ze het toestel moeten herstellen of vervangen. Over een restwaarde is er nergens iets vermeld. Kan testaankoop mij hiermee helpen aub?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform