Klacht
E. C.
Naar: Edenred Belgium
Beste,Naar aanleiding van een mail van jullie systeem dat het bedrag op mijn kaart zou vervallen,wilde is deze kaart gebruiken om aankopen te doen toen kreeg ik de melding dat de kaart vervallen zou zijn terwijl er een vervaldatum 2026 op staat.Hierna heb ik contact opgenomen met jullie diensten, waar ik te horen kreeg dat de nieuwe kaart was opgestuurd naar mijn werkgever. Ik heb dan gemeld dat het bedrijf (convents products) waar jullie het naar toe hebben gestuurd in september 2022 in faling is gegaan.En dat er op dat adres geen activiteit en mensen meer te bespeuren zijn.Hierop kreeg ik als antwoord dat jullie het sturen naar het bedrijf dat ik de kruispuntbank als actief staat.Omdat ik niet meer terecht kan bij deze werkgever heb ik contact opgenomen met de curator. Zij vonden het zeer vreemd dat Edenred deze kaarten stuurt naar een bedrijf dat in de kruispuntbank duidelijk staat aangegeven dat het in faling is.Maar zij zouden iemand sturen om de brievenbus leeg te maken. Hiervan had ik geen nieuws ontvangen en heb nu terug contact opgenomen met de curator die mij wist te zeggen dat er geen kaarten in de brievenbus van convents products aanwezig waren.Vermits het bedrag op de kaart waar ik nog recht op heb vervalt op 24-01-2024 verwacht ik van jullie een snelle oplossing. Er moet toch bij faillissement een mogelijkheid zijn om de kaarten rechtstreeks naar de werknemer te sturen of het resterend bedrag te storten om de rekening. Het kan toch niet zijn dat wij als slachtoffer van een faillissement ook dit bedrag waar wij recht op hebben nog zouden kwijtspelen.Met vriendelijke groet,
Berichten (9)
Edenred Belgium
Naar: E. C.
Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (2131587).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Mijn kaart is vervallen of gaat weldra vervallens:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/213213425?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIxMzE1ODcsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIwODUyMDUyNjcwNDgxLCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzQyNV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MDQ4OTQzNzh9.FUu60BSwYJjbN39-I4p9ud5XLaRUw5gG4p8v8HnUrbMJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/213213425?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIxMzE1ODcsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIwODUyMDUyNjcwNDgxLCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzQyNV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MDQ4OTQzNzh9.FUu60BSwYJjbN39-I4p9ud5XLaRUw5gG4p8v8HnUrbM----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.
Edenred Belgium
Naar: E. C.
Hallo,Wees gerust, we zijn uw vraag niet vergeten (referentie: 2131587). Door de toestroom van berichten duurt het iets langer dan gewoonlijk voor we uw vraag kunnen beantwoorden. Gelieve ons niet meerdere berichten te sturen, want dat zou de verwerking ervan alleen maar vertragen.Bedankt voor uw geduld en uw begrip.Neem ondertussen een kijkje op onze FAQ.Misschien kunnen deze artikelen u helpen?Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Mijn kaart is vervallen of gaat weldra vervallens:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/213213425?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIxMzE1ODcsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIwODUyMDUyNjcwNDgxLCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzQyNV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MDUxNTQ5NDB9.RXRzyqmXgc2JZxlWPTdF6e3GDmBUiqlS_Z-QOqUBooEJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/213213425?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIxMzE1ODcsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIwODUyMDUyNjcwNDgxLCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzQyNV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MDUxNTQ5NDB9.RXRzyqmXgc2JZxlWPTdF6e3GDmBUiqlS_Z-QOqUBooE----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Klachtenbox, 11 dec 2023 14:46 CET Klacht - Problemen met vervallen kaart - (CPTBE01934642-74) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[4X4EW6-2YGZJ]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[4X4EW6-2YGZJ]
Edenred Belgium
Naar: E. C.
Hallo,Uw vraag werd beantwoord (ref.: 2131587) en dat antwoord vindt u hieronder terug.Hebt u een opmerking? Beantwoord dan gewoon deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien LANCKMAN, 27 dec 2023 15:34 CETBeste Eric,Indien een onderneming in faling is, is het uiteraard mogelijk om een nieuwe kaart naar het persoonlijke adres van de medewerker te verzenden.Teneinde wij in uw dossier de nodige acties kunnen nemen, kunt u mij uw adres en rijksregisternummer doorsturen.Alvast bedankt.We wensen u geluk, een goede gezondheid en prettige feesagen.Nous vous souhaitons beaucoup de bonheur, une bonne santé et de joyeuses fetes.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 11 dec 2023 14:46 CET Klacht - Problemen met vervallen kaart - (CPTBE01934642-74) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[4X4EW6-2YGZJ]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[4X4EW6-2YGZJ]
E. C.
Naar: Edenred Belgium
Antwoord op ref. 2131587 aan Mvr. Lanckman KatrienBeste Katrien,Bedankt voor u duidelijke info op mijn vraag.Hierbij de gevraagde gegevens voor het toesturen van mijn edenred kaartClemens Eric I.R. 64.06.21-179.92Reyderstraat 103511 KuringenIk hoop hierbij op een snelle respons vermits het saldo van de kaart vervalt op 26-01-2024Met vriendelijke groet,Eric Clemens
Edenred Belgium
Naar: E. C.
Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (2169889).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Mijn kaart is vervallen of gaat weldra vervallens:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/213213425?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIxNjk4ODksImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIxMjY3MTQwMjk2NDY1LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzQyNV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MDYzNjExNDB9.abP78hsoacsh6c7LxLHFrfYWxa_whoJkuVSWGnZ-MPsJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/213213425?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIxNjk4ODksImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIxMjY3MTQwMjk2NDY1LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzQyNV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MDYzNjExNDB9.abP78hsoacsh6c7LxLHFrfYWxa_whoJkuVSWGnZ-MPs----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.
Edenred Belgium
Naar: E. C.
Beste,Wij zijn nog steeds in afwachting van uw antwoord voor uw aanvraag (2131587).----------------------------------------------Katrien LANCKMAN, 27 dec 2023 15:34 CETBeste Eric,Indien een onderneming in faling is, is het uiteraard mogelijk om een nieuwe kaart naar het persoonlijke adres van de medewerker te verzenden.Teneinde wij in uw dossier de nodige acties kunnen nemen, kunt u mij uw adres en rijksregisternummer doorsturen.Alvast bedankt.We wensen u geluk, een goede gezondheid en prettige feesagen.Nous vous souhaitons beaucoup de bonheur, une bonne santé et de joyeuses fetes.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 11 dec 2023 14:46 CET Klacht - Problemen met vervallen kaart - (CPTBE01934642-74) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[4X4EW6-2YGZJ]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[4X4EW6-2YGZJ]
Edenred Belgium
Naar: E. C.
Hallo,Wees gerust, we zijn uw vraag niet vergeten (referentie: 2169889). Door de toestroom van berichten duurt het iets langer dan gewoonlijk voor we uw vraag kunnen beantwoorden. Gelieve ons niet meerdere berichten te sturen, want dat zou de verwerking ervan alleen maar vertragen.Bedankt voor uw geduld en uw begrip.Neem ondertussen een kijkje op onze FAQ.Misschien kunnen deze artikelen u helpen?Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Mijn kaart is vervallen of gaat weldra vervallens:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/213213425?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIxNjk4ODksImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIxMjY3MTQwMjk2NDY1LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzQyNV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MDY3OTYyNTN9.mpbcQnDYm6O_kL_jE4ND0xjYt7CEOXM7NVlCz3r3ploJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/213213425?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIxNjk4ODksImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIxMjY3MTQwMjk2NDY1LCJhcnRpY2xlcyI6WzIxMzIxMzQyNV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE3MDY3OTYyNTN9.mpbcQnDYm6O_kL_jE4ND0xjYt7CEOXM7NVlCz3r3plo----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Klachtenbox, 28 dec 2023 14:12 CET Klacht - Problemen met vervallen kaart - (CPTBE01934642-74) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[9XRVY0-9R4GL]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[9XRVY0-9R4GL]
Edenred Belgium
Naar: E. C.
Beste,We zijn nog steeds in afwachting van een antwoord op onze laatste mail. Daarom zullen we uw aanvraag sluiten.U kunt ons daarna uiteraard opnieuw contacteren door een nieuwe aanvraag in te dienen. Aarzel ook niet onze FAQ in de Helpdesk op www.edenred.be te raadplegen.----------------------------------------------Katrien LANCKMAN, 27 dec 2023 15:34 CETBeste Eric,Indien een onderneming in faling is, is het uiteraard mogelijk om een nieuwe kaart naar het persoonlijke adres van de medewerker te verzenden.Teneinde wij in uw dossier de nodige acties kunnen nemen, kunt u mij uw adres en rijksregisternummer doorsturen.Alvast bedankt.We wensen u geluk, een goede gezondheid en prettige feesagen.Nous vous souhaitons beaucoup de bonheur, une bonne santé et de joyeuses fetes.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 11 dec 2023 14:46 CET Klacht - Problemen met vervallen kaart - (CPTBE01934642-74) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[4X4EW6-2YGZJ]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[4X4EW6-2YGZJ]
Edenred Belgium
Naar: E. C.
Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2169889) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien LANCKMAN, 15 jan 2024 14:14 CETBeste Eric,Ondertussen blijkt de vorige kaart naar de curator verzonden te zijn geweest en heeft u onze diensten ook gecontacteerd om deze te activeren.Ik vermoed dat alles dus in orde is, maar mocht u toch nog bijkomende vragen hebben, laat u mij dit dan per kerende weten?We wensen u geluk, een goede gezondheid en prettige feesagen.Nous vous souhaitons beaucoup de bonheur, une bonne santé et de joyeuses fetes.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 28 dec 2023 14:12 CET Klacht - Problemen met vervallen kaart - (CPTBE01934642-74) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[9XRVY0-9R4GL]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[9XRVY0-9R4GL]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten