Terug

Problemen met verrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. G.

Naar: bol.com

25/12/2023

Op 28 november plaats ik een bestelling met de optie 'achteraf betalen'. Onmiddellijk na de bestelling, bedenk ik me dat ik via mijn werk waardebonnen kan aankopen met korting. Deze waardebonnen kunnen echter niet gebruikt worden op reeds geplaatste bestellingen. Ik annuleer mijn bestelling en plaats dezelfde bestelling, die ik onmiddellijk betaal met de waardebon (en een deel Bancontact).1 van de artikelen (een lattenbodem) kon echter niet meer geannuleerd worden. Na contactname werd ons gezegd dat we bij de levering 1 lattenbodem moesten weigeren, wat we ook gedaan hebben. Helaas werd de 'verkeerde' lattenbodem teruggestuurd (diegene die reeds betaald werd i.p.v. diegene die ik retour gemeld had). Na contact met zowel de leverancier als bol, werd me beloofd dat het nodige zou gedaan worden om dit recht te zetten. Vorige week ontvang ik een betalingsherinnering. Ik neem onmiddelijk telefonisch contact op met bol. Zij gingen dit bekijken met de leverancier en er werd beloofd dat de lattenbodem die reeds betaald werd, verrekend zou worden met de openstaande betaling (het gaat over exact hetzelfde bedrag). Een dag later ontvang ik een mail dat de retour verwerkt werd en dat een tegoedbon zal opgeladen worden (?!). Met een tegoedbon kan je geen openstaande betalingen doen.Bol weigert nu op de tegoedbon te annuleren en de 'openstaande betaling' op 'betaald' te zetten.Ik zou dit graag opgelost zien. Zoals me telefonisch beloofd was: het reeds betaalde bedrag verrekenen met de openstaande betaling (een geen tegoedbon)

Berichten (2)

M. G.

Naar: bol.com

03/01/2024

Ik heb zonet een betalingsherinnering ontvangen, waarbij 3.50 euro extra aangerekend wordt.Graag snel antwoord en een oplossing aub!

bol.com

Naar: M. G.

04/01/2024

Goedemiddag Melissa,Bedankt voor je bericht. Er wordt contact met je opgenomen.Met vriendelijke groet,Chantal van bol


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform