Beste,ik verstuurde via mondial relay een laarzen die ik via vinted had verkocht.dat was op 8 januari, normaal blijft het pakje 2 weken daar in het relay punt totdat de koper die gaat ophalen, op 11 januari is het pakje daar afgeleverd in Marseille en door een fout is het pakje reeds op de 15de teruggestuurd naar hun magazijn in marseille.sinds 15 januari probeer ik via mondial relay en vinted om mijn laarzen terug te krijgen(de koper heeft ondertussen al lang zijn geld terug en ik heb niets,geen laarzen, geen geld)vinted zegt maar dat ze op mondial relay wachten voor een track en trace en mondial relay zegt telkens wat anders,maar als ik via de website van mondial relay check waar ze zijn blijft de status altijd hetzelfde.ze zeggen wel we sturen ze terug maar na 10 dagen nog steeds niets en als je aandringt aan de telefoon gooien ze de hoorn op de haak.bij vinted kom je ook geen stap verder, je bent zogezegd verzekerd als het pakje verloren zou gaan maar niks is daar van waar.ik heb meerdere gelijkaardige klachten gelezen en telkens blijft de verkoper met lege handen.ik ben nu dus al 10 dagen aan het bellen naar mondial relay en via de app vinted berichten aan het sturen,maar niks.de waarde van de laarzen ligt op €200 en ik had ze verkocht voor €65.ik heb ook een mail gestuurd naar mondial relay in België omdat er op de Franse site enkel een telefoonnummer op staat maar ook van hun krijg ik geen antwoord. Vinted geeft duidelijk aan dat indien het pakje verloren zou gaan mondial relay €25 betaald en vinted het verschil bijlegt en aan de verkoper betaald.maar niemand bevestigd mij waar mijn pakje is, wanneer ik het ontvang en als het verloren zou zijn.ik kom geen stap verder.ik ben het wachten echt beu en wil graag mijn geld of mijn laarzen terug.Ik hoop dat u mij verder kan helpen want ik weet me geen raad meer. Het kan toch niet zijn dat mondial relay en vinted hier zomaar mee weg komen.Ik hoor graag van uMvgAngela