Terug

Problemen met verkrijgen slotfactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Engie

01/07/2023

Beste, Ik heb op 02/05/2023 doorgegeven aan Engie dat ik 29/04/2023 verhuisd ben uit mijn vorig adres. Bji deze heb ik ook mijn meterstanden voor gas en electriciteit doorgegeven. Hiervan heb ik ook een bevestigingsmail van Engie ontvangen. Nu zie ik dat er op mijn tussentijdse factuur nog verbruik van de maanden mei en juni zijn aangerekend en ik na 2 MAANDEN nog steeds geen slotfactuur ontvangen heb en mijn tussentijdse voorschotten bij Engie nog steeds blijven lopen voor een adres waar ik al 2 MAANDEN niet meer woon. Kan dit zo snel mogelijk nagekeken en rechtgezet worden? Alvast bedankt.

Berichten (1)

Engie

Naar: N. V.

04/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform