Terug

Problemen met verkoop en het niet verkrijgen van support

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. P.

Naar: VINTED

23/03/2024

BesteVinted heeft regels betreffende wat mag worden verkocbt, maar tot 4 zoekertjes toe verwijderen ze telkens enkele boeken die ik te koop zet. Gaat over naaiboeken, dus past perfect in books - arts & craft categorie, er staan van hetzelfde merk vele zoekertjes op. Alles is in lijn met de regels, ik breek geen enkele, het is dus toegelaten (daarom dat er al zoveel op staan) maar ik krijg geen supportVia de apllicatie enkel automatische antwoorden, geen mogelijkheid om effectief mensen te bereiken (of die moeite hebben ze hier toch telkens niet gedaan).Hetzelfde wanneer ik ze per mail bereikte, ze bekijken niks en maken er zich heel makkelijk vanaf.Het grootste probleem is dus dat het wettelijk verplicht is een support aan te bieden dat okk effectief hulp verschaft en de zaken bekijkt. Dit gebeurd hier niet, ze weigeren me te zeggen welke regel ik zou breken (want is toegelaten) en ik krijg gewoon van die pre-fab mails.Ik wil dit indien nodig laten escalleren daar dit een recht en naar hun toe verplichting is.

Berichten (14)

VINTED

Naar: S. P.

23/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. P.

23/03/2024

Madame, Monsieur,Nous confirmons la bonne réception de votre demande et y répondrons dans les meilleurs délais.Merci pour votre patience.Latifa L'équipe Vinted

S. P.

Naar: VINTED

23/03/2024

1. Ik ben nederlandstalig2. Ik krijg via de applicatie antwoord dat het ondertussen al is afgesloten. Jullie weigeren pertinent om dit te bekijken en ik krijg enkel automatische antwoorden. Correct, jullie hebben het FOUTIEF afgesloten want het is NIET opgelost

VINTED

Naar: S. P.

23/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. P.

23/03/2024

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Jane Team Vinted

S. P.

Naar: VINTED

31/03/2024

VintedWat is de update hiervan?

VINTED

Naar: S. P.

31/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

S. P.

Naar: VINTED

31/03/2024

BesteIk ben nederlandstalig, gelieve dit te respecteren

VINTED

Naar: S. P.

31/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. P.

31/03/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. P.

31/03/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

S. P.

Naar: VINTED

28/04/2024

Nooit een sntwoord gekregen + taalrecht wordt niet gerespecteerd

VINTED

Naar: S. P.

28/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. P.

28/04/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform