Terug

Problemen met verkoop bij vinted

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. K.

Naar: VINTED

04/05/2024

BesteIk ben een verkoper bij vinted.Het laatst heb ik een dure eau de parfum verkocht van chanel.Ik heb alle regels gevolgd van vinted.Ik heb fotos gemaakt.De koper gaf aan dat de karton met de product erin volledig beschadigd was aangekomen en de parfum kapot was.Stuurde fotos naar vinted met een kapotte doos en kapotte parfum fles.Vinted heeft mijn fotos als bewijs genegeerd en gaf de koper het geld terug.Ik ben slachtoffer.De koper kan het ook zelf gedaan hebben en gewoon de inhoud gewisseld met een lege kapotte fles die ze thuis had.Ik kan bewijzen dat ik alle regels heb gevolgd en dat ik niets fout heb gedaan maar vinted heeft de definitieve beslissing genomen om de koper terug te betalen.Ik wil dat jullie ertussen komen en dit onderzoekenAlvast bedankt

Berichten (38)

VINTED

Naar: S. K.

04/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. K.

05/05/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

S. K.

Naar: VINTED

10/05/2024

BesteNa heel veel berichten en sturen van heel mijn bewijzen heb ik van vinted supporr een bericht gekregen dat zz alles nogmaals geevalueerd hebben en dat zz mij een compensatie van 115 € hebben gestuurd op mij rekening.Heel blij heb ik probleem opgelost geklikt en de zaak is afgesloten.Maar ze hebben mij niet betaald dus heb ik nogmaals een bericht gestuurd .En nu krijg ik nogmaals de antwoord dat ze mij niet zullen vergoeden en krijg ik zelfs geen antwoord meerDe probleem is absoluut niet opgelost!!Ik ben slachtoffer en ben zeer gefrustreerd

S. K.

Naar: VINTED

10/05/2024

BesteNa heel veel berichten en sturen van heel mijn bewijzen heb ik van vinted supporr een bericht gekregen dat zz alles nogmaals geevalueerd hebben en dat zz mij een compensatie van 115 € hebben gestuurd op mij rekening.Heel blij heb ik probleem opgelost geklikt en de zaak is afgesloten.Maar ze hebben mij niet betaald dus heb ik nogmaals een bericht gestuurd .En nu krijg ik nogmaals de antwoord dat ze mij niet zullen vergoeden en krijg ik zelfs geen antwoord meerDe probleem is absoluut niet opgelost!!Ik ben slachtoffer en ben zeer gefrustreerd

S. K.

Naar: VINTED

10/05/2024

De probleem is nig steeds niet opgelost!

S. K.

Naar: VINTED

10/05/2024

De probleem is nog steeds niet opgelost!

S. K.

Naar: VINTED

10/05/2024

De probleem is nog steeds niet opgelost!

S. K.

Naar: VINTED

10/05/2024

De probleem is nog steeds niet opgelost!

S. K.

Naar: VINTED

10/05/2024

De probleem is nog steeds niet opgelost!

S. K.

Naar: VINTED

10/05/2024

DE PROBLEEM IS NOG STEEDS NIET OPGELOST NA HET ONTVANGEN VAN DEZE BERICHT VAN VINTED SUPPORT ZIE BIJLAGE

S. K.

Naar: VINTED

10/05/2024

DE PROBLEEM IS NOG STEEDS NIET OPGELOST NA HET ONTVANGEN VAN DEZE BERICHT VAN VINTED SUPPORT ZIE BIJLAGE

S. K.

Naar: VINTED

10/05/2024

DE PROBLEEM IS NOG STEEDS NIET OPGELOST NA HET ONTVANGEN VAN DEZE BERICHT VAN VINTED SUPPORT ZIE BIJLAGE

S. K.

Naar: VINTED

10/05/2024

DE PROBLEEM IS NOG STEEDS NIET OPGELOST NA HET ONTVANGEN VAN DEZE BERICHT VAN VINTED SUPPORT ZIE BIJLAGE

S. K.

Naar: VINTED

10/05/2024

DE PROBLEEM IS NOG STEEDS NIET OPGELOST NA HET ONTVANGEN VAN DEZE BERICHT VAN VINTED SUPPORT ZIE BIJLAGE

S. K.

Naar: VINTED

10/05/2024

DE PROBLEEM IS NOG STEEDS NIET OPGELOST NA HET ONTVANGEN VAN DEZE BERICHT VAN VINTED SUPPORT ZIE BIJLAGE

S. K.

Naar: VINTED

10/05/2024

DE PROBLEEM IS NOG STEEDS NIET OPGELOST NA HET ONTVANGEN VAN DEZE BERICHT VAN VINTED SUPPORT ZIE BIJLAGE

S. K.

Naar: VINTED

10/05/2024

DE PROBLEEM IS NOG STEEDS NIET OPGELOST NA HET ONTVANGEN VAN DEZE BERICHT VAN VINTED SUPPORT ZIE BIJLAGE

S. K.

Naar: VINTED

10/05/2024

DE PROBLEEM IS NOG STEEDS NIET OPGELOST NA HET ONTVANGEN VAN DEZE BERICHT VAN VINTED SUPPORT ZIE BIJLAGE

S. K.

Naar: VINTED

10/05/2024

DE PROBLEEM IS NOG STEEDS NIET OPGELOST NA HET ONTVANGEN VAN DEZE BERICHT VAN VINTED SUPPORT ZIE BIJLAGE

S. K.

Naar: VINTED

12/05/2024

BesteNa heel veel berichten en sturen van heel mijn bewijzen heb ik van vinted support een bericht gekregen dat ze alles nogmaals geevalueerd hebben en dat ze mij een compensatie van 115 € hebben gestuurd op mij rekening.Heel blij heb ik probleem opgelost geklikt en de zaak is afgesloten.Maar ze hebben mij niet betaald dus heb ik nogmaals een bericht gestuurd .En nu krijg ik nogmaals de antwoord dat ze mij niet zullen vergoeden en krijg ik zelfs geen antwoord meerDe probleem is absoluut niet opgelost!!Ik ben slachtoffer en ben zeer gefrustreerd

S. K.

Naar: VINTED

12/05/2024

BesteNa heel veel berichten en sturen van heel mijn bewijzen heb ik van vinted support een bericht gekregen dat ze alles nogmaals geevalueerd hebben en dat ze mij een compensatie van 115 € hebben gestuurd op mij rekening.Heel blij heb ik probleem opgelost geklikt en de zaak is afgesloten.Maar ze hebben mij niet betaald dus heb ik nogmaals een bericht gestuurd .En nu krijg ik nogmaals de antwoord dat ze mij niet zullen vergoeden en krijg ik zelfs geen antwoord meerDe probleem is absoluut niet opgelost!!Ik ben slachtoffer en ben zeer gefrustreerd

VINTED

Naar: S. K.

12/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. K.

12/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. K.

12/05/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

VINTED

Naar: S. K.

12/05/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

S. K.

Naar: VINTED

14/05/2024

ik ben zeer teleurgesteld en mijn vertrouwen is geschaad in vinted.Ik maak reeds 3 jaar gebruik van vinted en ben een vertrouwde verkoper.Ik respecteer de regels van vinted.Onlangs heb ik een originele eau de parfum van 100 ml van chanel verkocht in een ongeopende originele verpakking.Ik heb het verpakt met een sterke doos van Babor ook een cosmetica merk waar ze hun producten mee zenden.Ik heb de doos extra gevuld met binnenmateriaal .ik heb fotos genomen tijdens het inpakken en video gemaakt omdat ik bewust was dat er zoiets kon gebeuren.En het is gebeurd! De koper gaf aan dat het pakketje beschadigd was en niet zomaar beschadigd de parfum was kapot in duizend stukken.Zoiets heb ik nog nooit gezien!Vinted heeft de koper direct terug betaald na het zien van een paar fotos.Maar mijn bewijzen en fotos hebben zij genegeerd.De koper was zelfs niet verplicht om mijn item te retourneren.Ik heb heel veel vraagtekens over deze zaak.En ik wil dat vinted hun beleid herbekijkt.Kan de koper bewijzen dat het pakket beschadigd was tijdens het transport en dat het mijn fout was? Heeft de pakketdienst bevestigd dat het pakketje beschadigd was onderweg? Waarom heeft de koper het pakketje dan niet geweigerd? Het zou terug gestuurd moeten worden naar mij! ik had daar minstens het recht voor!Hoe kan ik nu zeker zijn dat de koper het pakketje niet zelf beschadigd heeft en de inhoud gewisseld met exact dezelfde inhoud een lege fles van dezelfde parfum dat ze al thuis had en het zelf kapot heeft gemaakt?Met een paar fotos heeft de koper haar geld terug gekregen! Moest het item zelfs niet meer retourneren!!Maar mijn fotos en bewijzen dat ik alle regels heb gevolgd van vinted zijn genegeerd en ik heb een schadegeval van 115€ Na heel veel berichten heb ik van Carol uit de vinted team een bericht gekregen dat ik een compensatie krijg van 115€ zie bijlage ik was blij en heb aangegeven dat de probleem opgelost was.Maar helaas heb ik niets ontvangen na heel veel berichten heb ik erna van saeed een bericht ontvangen dat ik geen compensatie krijg.Ik ben zeer gefrustreerd.Ze hebben hun beslissing omgedraaid en zonder het goed te onderzoeken de zaak afgesloten.Definitieve besluit van vinted is dat ik niets krijg.Ik ben slachtoffer en moet het hierbij neerleggen.Dus weet ik dat ik goed moet nadenken wat ik te koop zet op vinted!!Nooit een dure en originele item verkopen op vinted!!Dit heb ik geleerd!!

VINTED

Naar: S. K.

14/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

S. K.

Naar: VINTED

14/05/2024

Geen antwoord! Geen oplossing! Dit is wat je krijgt van VInted als eerlijke verkoper!!ZAAK NIET OPGELOST!SCHADE EN VERLIES VAN 115€

VINTED

Naar: S. K.

14/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. K.

15/05/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. K.

15/05/2024

Hello There,I'm happy to help you.In order to help you as best as possible, I would need some additional information. So I can offer you the maximum help.Please provide the requested information within 24 hours. If we will not hear from you by that time, we will assume that your issue has been resolved.See you soon on Vinted.FEKKY Team Vinted

S. K.

Naar: VINTED

15/05/2024

Hallo Ik wil graag dat deze zaak verder geanalyseerd en onderzocht wordtIn mijn geval is het pakket helaas tijdens het transport beschadigd geraakt.Dit gezegd hebbende, werd de bestelling geannuleerd en heeft de koper een volledige terugbetaling ontvangenWat mij betreft vraag ik een vergoeding volgens het geldende beleid van de vervoerder.Omdat ik alle regels van vinted gevolgd hebZie fotos tijdens het inpakken in bijlage Mochtdn jullie nog vragen hebben, neem dan gerust contact met mij op, Hopelijk voor een positief vervolg Met vriendelijke groeten

VINTED

Naar: S. K.

15/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. K.

16/05/2024

Hello, there,Thanks for contacting us,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Liz Vinted

VINTED

Naar: S. K.

17/05/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

S. K.

Naar: VINTED

19/05/2024

Dit is voor de lezers van deze berichtVinted is niet bezig met deze probleem,ze onderzoeken het niet.Ze antwoorden gewoon met automatische berichten verder krijg je geen antwoordZe hebben mijn fotos als bewijs genegeerdIk heb mijn item van 160€ kwijt had het item verkocht voor 115€ dus 115 kwijt.Als slot verkoop nooit een parfum of een dure merk op vinted

VINTED

Naar: S. K.

19/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. K.

19/05/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform