Terug

Problemen met verhuis

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Telenet

17/12/2025

Beste, Op 7/11/2025 gaf ik online mijn verhuis door. Meteen nadien kreeg ik een bevestigingsmail, waarin aangegeven werd dat mijn nieuwe modem onderweg was. Begin december had ik nog steeds mijn modem niet ontvangen. Na een eerste keer contact te hebben opgenomen met de klantendienst, werd mij bevestigd dat deze opgestuurd zou worden. Mijn verhuis is op 19 december (overmorgen) en op 15 december nog steeds geen modem. Opnieuw contact opgenomen met de kantendienst. De modem zou opgestuurd worden... Vandaag 17 december nog steeds geen modem en ook geen bevestiging dat deze opgestuurd/onderweg is. Opnieuw contact opgenomen, blijkt er plots sprake te zijn van een systeemfout en "hopen" ze dat ik hem tijdig toegestuurd krijg. Indien ik deze niet tijdig ontvang, kan deze ook niet tijdig geïnstalleerd worden en zit ik minstens enkele dagen tot weken (gezien de vakantie) zonder internet, wat problematisch is gezien ik van thuis werk. Een oplossing wordt er niet geboden, enkel dat ze "hopen" dat de modem tijdig toekomt. Maar blijkbaar kunnen jullie niet met zekerheid zeggen dat mijn modem onderweg is, wat ik zeer vreemd vind. Ik heb ZEER tijdig mijn verhuis doorgegeven, regelmatig de klantendienst gecontacteerd en dit is het enige wat jullie kunnen zeggen? Indien ik mijn nieuwe modem vrijdag 19 december niet ontvangen heb, verwacht ik uiterlijk maandag 22 december een gratis installatie door een technieker ter plaatse.

Berichten (1)

C. D.

Naar: Telenet

18/12/2025

Gisterenavond opnieuw naar de klantendienst gebeld. Werd er mij doodleuk gezegd dat ze nergens in het systeem konden terugvinden dat er een modem naar mij onderweg is en dat als ik internet wil na mijn verhuis, ik maar moest zien dat ik voor de verhuis nog in een telenetwinkel geraak. Alsof het zo makkelijk is om last minute nog verlof te krijgen op het werk om tijdens de openingsuren naar de winkel te kunnen. Er werd de belofte gemaakt de modem op te sturen, maar zoiets simpel is voor telenet blijkbaar een hele opdracht. Hun prijzen verhogen gaat anders altijd zonder enig probleem. Hoe moeilijk kan het zijn om een pakketje te versturen? De enige reden dat ik nog klant ben bij jullie is omdat ik anders de tussenkomst internet via mijn werkgever verlies. Ik heb alleen nog maar miserie gehad sinds ik bij jullie klant ben.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform