Beste,
Op 7/11/2025 gaf ik online mijn verhuis door. Meteen nadien kreeg ik een bevestigingsmail, waarin aangegeven werd dat mijn nieuwe modem onderweg was.
Begin december had ik nog steeds mijn modem niet ontvangen.
Na een eerste keer contact te hebben opgenomen met de klantendienst, werd mij bevestigd dat deze opgestuurd zou worden.
Mijn verhuis is op 19 december (overmorgen) en op 15 december nog steeds geen modem. Opnieuw contact opgenomen met de kantendienst. De modem zou opgestuurd worden...
Vandaag 17 december nog steeds geen modem en ook geen bevestiging dat deze opgestuurd/onderweg is. Opnieuw contact opgenomen, blijkt er plots sprake te zijn van een systeemfout en "hopen" ze dat ik hem tijdig toegestuurd krijg.
Indien ik deze niet tijdig ontvang, kan deze ook niet tijdig geïnstalleerd worden en zit ik minstens enkele dagen tot weken (gezien de vakantie) zonder internet, wat problematisch is gezien ik van thuis werk.
Een oplossing wordt er niet geboden, enkel dat ze "hopen" dat de modem tijdig toekomt. Maar blijkbaar kunnen jullie niet met zekerheid zeggen dat mijn modem onderweg is, wat ik zeer vreemd vind.
Ik heb ZEER tijdig mijn verhuis doorgegeven, regelmatig de klantendienst gecontacteerd en dit is het enige wat jullie kunnen zeggen?
Indien ik mijn nieuwe modem vrijdag 19 december niet ontvangen heb, verwacht ik uiterlijk maandag 22 december een gratis installatie door een technieker ter plaatse.