Afgesloten van alle diensten van Proximus (tv,telefoon,gsm,internet) op een foutieve datum, 14 dagen voor de verhuis en dus 14 dagen voor de nieuwe aansluiting.14 dagen op het oude adres geen telefoon,internet,tv,gsmDinsdag 2/1 gebeld met de vraag waarom alles afgesloten is.Op woensdag of donderdag zou alles terug moeten werken, er gebeurde een missing bij de shopbediende die alles op 1/1 liet afsluiten ipv op 15/1 bij de nieuwe aansluiting.Woensdag terug gebeld en het antwoord gekregen dat ze ermee bezig zijn en het snel terug aangesloten moet zijn.Donderdag terug gebeld en weer het antwoord gekregen dat ze ermee bezig zijn. Donderdag nogmaals teruggebeld en het antwoord gekregen dat het niet lukt om terug aan te sluiten en dat het ook niet gaat lukken en we moeten wachten tot 15/1, de aansluiting op het nieuwe adres. We krijgen wel gigabites op de gsm zodat we daarmee verder kunnen???Ook dossiernummer van klacht indienen gekregen.Hoe kan het dat het niet terug aangesloten kan worden?Graag compensatie voor het ongemak van tijdens een periode van verbouwing en verhuis 14 dagen geen internet, tv, telefoon, gsm te hebben!