Terug

PROBLEMEN MET VERHUIS

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: Proximus

06/09/2023

besteIk heb een verhuis van mijn internet enz aanvraagtEn dan eindelijk kwam iemand vorige week blijkt dat hij niks kom doen want er lag nog geen kabel kwam er deze week terug iemand konWeer niks doen geen kabel Dus nu al 2 weken kwijt Ik wil nu graag eindelijk absulute prioriteit voor een las ploegWant ik heb een persoonlijk noodalarm van de CM en voor te verhuizen moet ik dat kunnen activeren voor mijn veiligheid

Berichten (3)

J. L.

Naar: Proximus

10/09/2023

Telefoon kabel nog altijd niet in orde

J. L.

Naar: Proximus

10/09/2023

Graag een lasploeg voor telefoon kabel

Proximus

Naar: J. L.

14/09/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-10-17.38.26.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001238242]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001238242]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform