Geachte, De klachten zijn nog steeds niet opgelost, meer zelfs … De verhuis werd nog altijd niet correct doorgevoerd. Zo staat mijn oud adres nog steeds als mijn verbruiksadres op het account, wat dus niet correct is. Mijn nieuwe adres is jullie diensten welbekend. Vervolgens, ik was een trouwe en tevreden klant van Proximus toen een van de collega’s van Telenet mij contacteerde of ik met betrekking tot het gsm-abonnement wou overschakelen naar Telenet. Ik heb hierin toegestemd MITS dezelfde Proximus voorwaarden zouden gelden in het abonnement - die voor mij erg van belang zijn-, zijnde : onbeperkt bellen en internet in België EN ONBEPERKT BELLEN EN SMSEN naar het buitenland en dit geval Nederland, aangezien mijn ouders daar wonen en ik bijna dagelijks met hen bel. Plots worden we geconfronteerd met een SMS dat stelt dat ik €50 meer heb verbruikt, waarbij dit enkel mogelijk is door te bellen naar het buitenland. Opnieuw, als ik dit op voorhand had geweten, had ik NOOIT de overstap gemaakt, aangezien dit allemaal inbegrepen was in mijn bundel bij Proximus. Plots worden er dus extra kosten aangerekend, terwijl ik dit vóór overschakeling duidelijk aan de collega had gevraagd en doorgegeven. Minstens dient dit gecompenseerd te worden en dient er een bundel voor buitenlandse nummers toegevoegd te worden. Ten slotte, mijn partner is momenteel in Turkije voor het weekend en wordt eveneens geconfronteerd met een bericht dat hij €48 extra aan data verbruikt zou hebben. Nochtans, en dit staat ook zo vermeld in de lijst bij de bundel voor de buitenlandse nummers, is Turkije toch inbegrepen in de EU-zone volgens Telenet? Ook hiervoor verwachten we een compensatie. Gelieve hiervoor dringend het nodige te doen. We hebben - net na vijf weken wachten! - internet en gsm-abonnementen bij jullie diensten, terwijl we onmiddellijk alweer met nieuwe problemen - die oa op voorhand duidelijk gecommuniceerd werden - worden geconfronteerd. Als deze problemen en compensaties niet dringend volgen, schakelen we over naar een andere provider. Zowel mijn partner als ik hadden andere providers vóór Telenet en wij hadden beiden nog nooit zoveel problemen én (onterechte) kosten als nu. Dit kan werkelijk niet de bedoeling zijn. Men zit immers bij een telecomoperator - waarbij al ettelijke telefoontjes, winkelbezoeken edm zijn gepleegd - om met een gerust hart te bellen, sms’en, surfen etc. Momenteel krijgen wij enkel vervelende onverwachtse problemen bovenop de vorige problemen die op heden nog niet allemaal verholpen zijn met een verhuiswissel, met daarbovenop kosten waarvan ze ons niet aangerekend kunnen worden door oftewel verkeerd geïnformeerd te worden bij de zoveel telefoontjes om nieuwe klanten te werven voor de gsm-abonnementen oftewel niet conform de eigen richtlijnen mbt EU-zone te handelen. Dit tart werkelijk alle verbeelding en toont aan hoe een service absoluut NIET correct verloopt. Alsof het wachten op het normale gebruik van internet en gsm nog niet voldoende was, worden we nu nog eens geconfronteerd met torenhoge onterechte kosten.