Beste, Mijn grootvader verhuist naar een serviceflat einde deze week (ligt nu in het ziekenhuis na een operatie). We hadden gepland dat Telenet daarom deze week zijn tv-aansluiting op het nieuwe adres in orde zou brengen.Afspraak stond gepland dinsdag 21-2 tussen 8u en 13u. Aangezien wij geen bevestiging van deze afspraak hadden ontvangen, hadden we vorige week reeds teruggebeld. Bevestiging zou maandag komen, weer niets.Dinsdagochtend rond 9u30 bel ik naar Telenet om te vragen of de technieker wel echt vandaag komt, want daar woont nu niemand dus mijn moeder moet daar speciaal de hele ochtend gaan zitten wachten. Jaja, de technieker komt zeker voor 13u. Hij kon geen richtuur doorgeven en hij kon me ook niet verzekeren dat er op voorhand nog een sms zou gestuurd worden als de technieker onderweg is dus mijn moeder kon niets anders doen dan daar te zitten wachten en wachten. Ik vraag om het telefoonnummer te checken in het dossier, want bij het maken van de afspraak bleek dat er nog een oud gsm-nummer instond en dat hadden we toen al gevraagd om aan te passen. Die aanpassing was niet gebeurd dus deze collega past het aan. Om 11u30 ongeveer bel ik opnieuw om te horen of ze al kunnen zien waar de technieker is en ik krijg goed nieuws want de technieker was al onderweg. Ze konden niet zien van waar hij kwam dus mijn moeder ging nu buiten wachten. Het is een serviceflat dus een groot complex en ze wou de technieker zeker niet missen. Om 13u is er nog steeds niemand dus ik bel weer naar Telenet en dan zegt de collega plots dat de technieker om 8u15 al geweest is en zeker een kwartier gewacht heeft. Ik vind het zeer ongeloofwaardig: de eerste 2 collega's hadden dit dus niet gezien, wij hadden geen sms of telefoon gehad en er zat geen briefje van de technieker in de brievenbus. Ik vraag nogmaals om het telefoonnummer te checken aangezien we niets gekregen hadden en weer bleek het oude nummer er nog in te staan. Weer verzekert de collega me het nu overal aangepast te hebben (bij latere checks blijkt het deze keer wel echt gebeurd te zijn). Ik vraag ook een nieuwe afspraak en wel deze week nog aangezien mijn grootvader er nu geen hinder van kan ondervinden. We krijgen een nieuwe afspraak op woensdag 22-2 in de namiddag. Aangezien ik geen verlof had en mijn moeder een afspraak had bij de dokter van mijn grootvader i.v.m. zijn operatie, heb ik met hand en tand uitgelegd dat de technieker naar de hoofdingang van het servicflatcomplex moest gaan, want via daar konden ze hem in de serviceflat binnenlaten. Ik had gevraagd aan het woonzorgcentrum of dit mogelijk was en dit was geen probleem, meer nog normaal komen alle techniekers altijd via daar i.p.v. rechtstreeks naar de serviceflat omdat ze dit meestal niet vinden. 's Avonds rijdt mijn moeder naar de serviceflat om te kijken of alles werkt en ze merkt dat er niets gebeurd is. Bij het controleren van de brievenbus blijkt dat er een briefje van de technieker insteekt met de melding dat hij daar was, maar dat er niemand aanwezig was. Fout nummer zoveel van Telenet uit! En jullie verhaal hangt met leugens aan elkaar: - Collega zegt dat de technieker onderweg is maar nadien blijkt dat hij al lang zou geweest zijn. - Beide dagen hebben we geen sms of telefoon gehad van de technieker terwijl ze zeggen dat je dit wel krijgt. - 2de keer wel een briefje in de bus en de 1ste keer niet.- Aan 3 collega’s moeten vragen om het juiste telefoonnummer in het dossier te zetten vooraleer het aangepast werd. Ik bel woensdagavond terug en eis nu echt wel een nieuwe correcte afspraak deze week nog. Dan zegt men mij doodleuk dat de eerstvolgende afspraak pas mogelijk is op 7-3. Dit wil dus zeggen dat mijn grootvader 2 weken in zijn flat moet zitten zonder tv, terwijl hij nog aan het revalideren is en dus veel in zijn zetel zal vertoeven. Er zou nu wel een escalatie gedaan zijn met de vraag om de afspraak te vervroegen, maar hierop hebben we nog steeds geen antwoord ontvangen. De ene collega zegt dat we vandaag (donderdag) nog een antwoord mogen ontvangen, als ik later terugbel om te vragen of er al meer nieuws is, zegt een andere collega weer dat het tot 48u kan duren, maar dan is deze werkweek natuurlijk wel om. Als ik bel als nieuwe klant naar Telenet, kan ik wel volgende week al een technieker laten langskomen om mij aan te sluiten. Waarom kunnen jullie deze afspraak dan niet voor mijn grootvader reserveren? Aangezien het overduidelijk is dat de fouten door Telenet gemaakt zijn, had ik dit toch graag echt op een deftige, klantvriendelijke manier opgelost gezien. Ik zou willen dat er deze week nog een technieker kan langskomen om dit op te lossen. met vriendelijke groeten