Beste,Op 12 juli vloog ik naar Turkije op vakantie met Corendon Airlines. Voor het instappen van het vliegtuig heb ik buggy van €339 en net geen 2 maanden oud (aangekocht met oog voor comfort op vakantie en in het dagelijks leven), ingeklapt en overhandigd aan de medewerker, die zou in de luchtruim geladen worden. Eenmaal aangekomen in Turkije bleek het voorwiel van de buggy eraf. Daar sta je dan met 3 kinderen en een baby van net 1 jaar op de arm. Gelijk PIR ingevuld en aangekomen in hotel contact opgenomen met Corendon Airlines. Tot en met 4 augustus hebben zij de klacht genegeerd. In Turkije heb ik uit noodzaak een buggy moeten aanschaffen van €70, met bijkomend taxi kosten tot de babywinkel, alle geplande toeristische uitjes zijn niet door kunnen gaan (door kwaliteit van de buggy). Handbagage moeten bijboeken aan €23 voor terugvlucht ,om beschadigde buggy terug mee te nemen. Het hoeft niet gezegd te worden dat de vakantie van ruim €5.000 behoorlijk verpest is.Het wiel van de buggy is niet zomaar eraf te krijgen, enkel als je een klein knopje indrukt (die je niet per ongeluk in kan drukken) ofwel is het wiel geforceerd om eraf te halen. In de tussentijd heb ik zelfde buggy moeten aanschaffen, aangezien ik mijn kind dagelijks naar de crèche moet brengen met openbaar vervoer en wel een degelijke buggy nodig heb. Maar dit keer zijn ze inmiddels in prijs gestegen en heb er €369 voor moeten betalen. Al bij al zijn minimaal gemaakte kosten, door toedoen van Corendon Airlines meer dan €450 (taxi niet eens bijgerekend) en het voorstel waar zij mee komen (bijna een maand na de feiten) is een belachelijke vergoeding van €75.